niedziela, 29 czerwca 2014

50 FAKTÓW O MNIE :)

Cześć wszystkim :)
Jest to mój pierwszy post na blogu, więc chciałabym Was chociaż w małym stopniu zapoznać z moją osobą.
Postanowiłam, że dobrze będzie jeżeli napisze jak najwięcej faktów o sobie, aby każdy mógł się czegoś dowiedzieć. Jeszcze chciałabym dodać, że założyłam bloga z racji tego, że mam wakacje i wiem, że będą dni kiedy nie będę mieć nic do roboty, więc z miłą chęcią będę się do Was odzywać. Na blogu będą pojawiać się często posty dotyczące mojego dnia lub posty tematyczne. :)

♥ FAKTY O MNIE:
1. Mam na imię Marcelina.
2. Mam szesnaście lat. (08.03)
3. Mieszkam w małej miejscowości niedaleko Brzegu-opolskie.
4. Mam chłopaka, z którym jestem od 31.01.2013 r. 
5. W czwartek okaże się gdzie idę do szkoły średniej.
6. Mój naturalny kolor włosów to ciemny brąz tak samo jak i oczu.
7. Mam młodsze rodzeństwo.
8. Niestety nie mam zwierzątka.
9. Lubię grać w siatkówkę i koszykówkę.
10. Trzecią gimnazjum skończyłam z czerwonym paskiem na świadectwie.
11. Ulubiony kolor to czarny, szary, różowy.
12. Jestem uzależniona od swojego telefonu.
13. Lubię oglądać różne sporty.
14. Nie kibicuje żadnym drużynom.
15. Zawsze sobie podśpiewuję gdy coś robię.
16. Lubię mieć zawsze porządek w rzeczach typu piórnik szkolny czy torba, jednak w pokoju lub szafie zawsze mam bałagan.
17. Mieszkam w bliźniaku.
18. Mój telefon jest marki SONY i jest to chyba mój pierwszy telefon, który mam już cały rok.
19. Uwielbiam robić sobie tak zwane 'selfi' dosłownie wszędzie.
20. Bardzo mocno kocham swojego chłopaka.
21. Uwielbiam z nim spędzać czas.
22. Bliska mi osoba przebywa teraz w Niemczech i bardzo za nią tęsknię.
23. Moje ulubione dania to: kluski śląskie, makaron z sosem, pierogi (tylko ruskie) i uszka z barszczem ale cały czas szukać jeszcze czegoś nowego i smacznego.
24. Jestem fanką Pretty Little Liars.
25. Lubię wszystkie gatunki muzyki i słucham to co wpadnie mi w ucho.
26. Często obiecuję sobie, że 'od jutra się odchudzam' ale jeszcze nigdy to jutro nie nastąpiło.
27. Obserwuję vloga Causeiloveu1, lucyandlucy1 i D E Y N N .
28. Ostatnio uzależniłam się od pepsi i cocacoli w puszcze. :(
29. ZAWSZE staram się dążyć do celu.
30. Jestem praworęczna.
31. Mam manie na punkcie zmiany piórników, telefonów itp drobiazgów.
32. Lubię pomagać innym gdy są w potrzebie.
33. Nie mam przyjaciółki.
34. Nie potrafię zrozumieć jak ludzie mogą obgryzać paznokcie.
35. Jestem osobą twardą na zewnątrz, ale w środku wrażliwą.
36. Chcę się nauczyć jeździć na snowboardzie.
37. Od zawsze chciałam być panią doktor i do tego dążę.
38. Obiecałam sobie kiedyś, że w przyszłości zwiedzę cały świat ;x
39. Jak na razie udało mi się odwiedzić tylko Włochy, Francję, Czechy i Ukrainę :(
40. Zawsze staram się być perfekcjonistką.
41. Mam przebite uszy, pępek i górną chrząstkę w uchu.
42. Marzy mi się jeszcze tragus w uchu.
43. Brzydzę się zwierzątkami typu żaba, mysz.
44. Uważam, że conversy są lepsze niż vansy.
45. Planuję zrobić remont w swoim pokoju.
46. Mam 170 wzrostu.
48. Ostatnio ścięłam włosy.
49. Uwielbiam się przytulać i jestem lojalną osobą.
50. Mam wadę wzorku ale nosze soczewki.

Mam nadzieję, że chociaż w małym stopniu dowiedzieliście się kilku rzeczy na mój temat.
Jeżeli chcielibyście jakiś tematyczny post to śmiało piszcie propozycje w komentarzach.
Buziaki! ♥


Jestem również na:
INSTAGRAM: http://instagram.com/emandbe
TUMBLR: http://yourealwaysmysunshine.tumblr.com/
ASK: http://ask.fm/emandbe






4 komentarze:

  1. Gratuluje założenia bloga.

    PLL ♥ tak samo kocham
    tylko zastanawiam się z czego ty się chcesz odchudzać ?? jesteś megaa chuda i wiele dziewczyn Tobie tego zazdrości. Pierogi ruskie mmmmm.... pyszotka
    W przyszłości chce przebić pępek i górną chrząstke w uchu jak ty lecz obawiam sie że to bardzo boli .

    Czekam na kolejny post
    może opowiesz jak poznałaś swojego chłopaka?
    PS: usuń weryfikacje obrazkową bo bedziesz miała mniej komentarzy ;p

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze jest się z czego odchudzać. Co do pępka to fakt boli, ale jeżeli chodzi o ucho to śmiało :) Poza tym do odważnych świat należy! Powodzenia:D

      Usuń
  2. Jeszcze w Tunezji byłaś na wakacjach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie haha, już sobie o tym przypomniałam, ale nie chciało mi sie zmieniać :)

      Usuń