środa, 8 lutego 2017

6 TOP INSTAGRAMÓW KTÓRE WARTO OBSERWOWAĆ


Hej wszystkim :) 

Dzisiaj mam dla Was dosyć ciekawy post w którym pokażę Wam instagramy które uwielbiam, z których czerpię mnóstwto inspiracji i które warto obserwować ze względu na to w jak przecudowny sposób są one prowadzone. 
Nie ograniczam się również do jednej tematyki, lubię instagramy makijażowe, urodowe, lifestylowe jak i również modowe. Niektórzy z Was na pewno kojarzą większość tych kont ale w moim zestawieniu pojawią się również osoby na których instagramach jest mniej niż sto tysięcy follow i również są warte uwagi. 

Jak dla mnie mogłabym nie używać snapchata czy facebooka a więc zdecydowanie wolę instagrama. Zdaję sobie sprawę również z tego, że często na większości profilach wszystko jest ustawione, nie wygląda to tak jak jest w prawdziwym życiu dlatego też staram się w tym wszystkim do końca nie zatracić, bo oglądając niektóre instagramy to można byłoby zwariować i popaść w depresje. Sama też na swoim profilu staram się mieć estetyczne zdjęcia i nie dodaję pierwszego lepszego jakie zrobiłam. Traktuję moje konto jako pewnego rodzaju pamiętnik dlatego też nie usuwam starych zdjęć, a mam ich ogólnie ok 200 bo chcę poźniej zobaczyć jak się zmieniłam i jak zmieniło się moje życie. Nigdy jakoś specjalnie nie miałam parcia na to aby pisać jakieś pamiętniki dlatego też regularnie zamieszczam tam swoje zdjęcia. Nie potrafię jeszcze pisać notek pod zdjęciem bo wydaje mi się to dosyć głupie przy dwóch tysiącach followersów i zawsze wydaje mi się, że jak zadam pod jakimś zdjęciem pytanie to nikt na nie nie odpowie chyba że jakiś mój znajomy xD 

Niżej podam Wam zdjęcia tych instagramów które Wam polecam dlatego zachęcam Was do zaobserwowania ich :)

Możecie również wpaść na moje konto i dać znać jak Wam się podoba. 


Jak dla mnie na bycie w TOP 6 instagramów są: 





Instagramy które również kocham to: 












Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :)

xoxo, M 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz