sobota, 15 listopada 2014

Coraz bliżej święta ♥


Hej piękni ♥

ZANIM ZACZNIESZ CZYTAĆ TEN POST, MUSISZ KLIKNĄĆ TUTAJ! ♥

Co u Was?
 Bo u mnie do znudzenia dużo nauki. Ciągle jak pisze post to wspominam o nauce, ale jest jej naprawdę bardzo bardzo dużo. Codziennie coś, staram się wszystko ogarniać na czas, ale już czasami nie daję rady, albo najzwyczajniej w świecie mi się nie chce. 

Dzisiaj chciałabym Wam powiedzieć, że już za 38 dni będzie ten czas, który jest może nawet jednym z najpiękniejszych w całym roku, a mianowicie Święta Bożego Narodzenia. Strasznie uwielbiam ten okres świąteczny. Zawsze dużo się dzieje. Uwielbiam jak nasz dom zmienia się z minuty na minutę pod wpływem kolorowych lampeczek, bombek i innych dekoracji. 
Moją tradycją są zawsze dwie kolacje wigilijne, ponieważ najpierw ją spędzam z rodziną od strony taty, a później od strony mamy. Wtedy jest ten moment gdy od godziny siedemnastej do godziny dwudziestej przybieram na wadze 3kg haha ale dla takich chwil warto. Później oczywiście radość z otrzymanych prezentów i wyczekiwanie do dwudziestej czwartej do pasterki. 

Kiedy tylko w galeriach handlowych i w supermarketach zniknęła aura świąt listopadowych, automatycznie na półki wkroczył świąteczny nastrój. W tym okresie ja muszę odwiedzić prawie każdą centrum handlowe, żeby nacieszyć się wszystkimi dekoracjami. Czy Wy też je uwielbiacie?

Zostało nam teraz tylko czekanie i odliczanie do przerwy świątecznej.
Mam nadzieję, że ten czas szybko nam zleci :) 







Na pewno pojawi się jeszcze świąteczne DIY na moim blogu i jakiś tematyczny post związany właśnie ze świętami.

A Wy macie już jakieś marzenia związane z prezentami? ♥

Buziaki, M ♥


6 komentarzy:

  1. Ja bardzo uwielbiam ten czas, te wszystkie ozdoby i klimat *-*.
    Może weźmiesz udział w konkursie organizowanym z Oasap? Do wygrania płaszczyk:) http://marysiaofficialblog.blogspot.com/2014/11/konkurs-z-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze kiedy po szkole zaglądam do Solarisa, na mojej twarzy pojawia się uśmiech. To centrum handlowe najbliższe mojej szkole, dlatego kiedy chcę poczuć aurę świąt, udaję się właśnie tam. Czekam na DIY!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja, więc wychodzi na to, że chodzimy do tej samej szkoły? Haha :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  3. O to ja do świąt to się jeszcze nie szykuje, hah. Może w grudniu zacznę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjecia, bardzo pozytywne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń