poniedziałek, 18 kwietnia 2016

✿ LAZY MONDAY ✿


Hej wszystkim! 

Odzywam się do Was ze względu na to, że akurat mam dzisiaj luźniejszy dzień i wieczór, więc mogę sobie pozwolić na chwile relaksu przed laptopem. 

Może najpierw powiem Wam troszkę co u mnie? Ostatnio muszę przyznać, że przechodzę jeden z gorszych okresów w życiu a składa się na to wiele czynników.. Jednym z nich jest przede wszystkim szkoła i nauka. Pewnie wielu z Was również ma dużo do ogarnięcia ale to co ostatnio dzieje się u mnie to jest już lekkie przegięcie. W poprzednim tygodniu przez trzy noce spałam tyle ile powinnam spać jednej nocy, więc wyobraźcie sobie co działo się z moim organizmem. Totalne wykończenie, całą sobotę i niedzielę przeleżałam w łóżku i przespałam. Nie mam sobie ani trochę tego za złe, bo na pewno tego właśnie potrzebowałam. Dodatkowo ostatnio czas który powinnam poświęcić na naukę poświęcam testom na prawo jazdy. Całe szczęście, że egzamin teoretyczny wewnętrzny mam już za sobą, czyli mały krok do otrzymania blaszki z moim zdjęciem do przodu.  
Zaskakująco ten tydzień szykuje się dość nieźle jeśli chodzi o wolny czas, więc zapewne szybko zlecą mi dni do weekendu, a w weekend muszę przeżyć dwie osiemnastki z dnia na dzień i nie zwariować. Macie może jakieś rady hehe? :)





Jeśli macie jakieś propozycje odnośnie następnych postów lub chcecie abym nagrała dla Was jakiś filmik to piszcie śmiało w komentarzach :)

Ściskam mocno, M 

INSTAGRAM https://www.instagram.com/emandbe/
YOUTUBE https://www.youtube.com/channel/UCMN9KLagj6rZeJBxrNzTB0A/videos

6 komentarzy:

  1. jakiego bronzera uzywasz? bardzo ladnie wykonturowane policzki *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie dni naprawdę są potrzebne ;) Powodzenia na kolejnym egzaminie na prawo jazdy :)

    http://www.kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na nowe posty i filmy!!!!!

    OdpowiedzUsuń