sobota, 15 października 2016

15.10.2016

Hej wszystkim! 

Co u Was? Jak idzie Wam w szkole? Maturzyści odliczają dni do matury? 
Ja aktualnie swój cały długi weekend spędzam z anginą w łóżku. Tyle miałam planów, które niestety pokrzyżowała mi choroba, no ale cóż, czasem bywa i tak. Wolę odchorować swoje w dni kiedy nie muszę iść do szkoły, bo opuszczanie lekcji w klasie maturalnej to jest zdecydowanie zły pomysł. Tu już nie ma wymówek, że się nie chce. Trzeba ten ostatni rok przycisnąć, napisać maturę i później cieszyć się najdłuższymi wakacjami życia oczywiście jeśli egzaminy pójdą nam dobrze, hehe. 
Co do klasy maturalnej to oczywiście spodziewałam się tego, że nie będzie łatwo ale w tym momencie już mogę powiedzieć, że jest napięty grafik a co dopiero będzie w marcu czy w kwietniu. Jedyny plus tego roku szkolnego to bal maturalny, który czeka mnie pod koniec stycznia. Nie mogę się doczekać tego dnia, którego tak wiele z nas zawsze wyczekiwało będąc jeszcze w gimnazjum czy podstawówce oglądając High School Musical, haha. Już muszę zacząć rozglądać się za sukienką i za dodatkami bo nie chce wszystkiego robić poźniej na ostatnią chwilę. Jeśli macie jakieś strony internetowe gdzie znajdę ładne sukienki to możecie zostawiać mi linki w komentarzach. 

Chciałabym się Was również zapytać czy chcielibyście zobaczyć na moim blogu post dotyczący pielęgnacji mojej cery? 

Dajcie znać w komentarzach :)


xoxo, M 

SNAPCHAT mdxbr 

2 komentarze:

  1. zdrówka kochana :* powodzonka w tej nieszczęsnej klasie maturalnej, świetny post ! zostaje na dłużej :) Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko do zdrowia! Ja maturkę dopiero za rok będę pisać. Powodzenia <3
    http://dirtyunicorns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń