niedziela, 5 lutego 2017

SEE POSSIBILITY EVERYWHERE



Hej Wam 

Kolejny raz postanowiłam się do Was odezwać w tak krótkim odstępie czasowym. Nawet nie macie pojęcia jak mnie taka sytuacja bardzo zadowala i cieszy. Dziś mamy bardzo leniwą i mało produktywną niedzielę, najwidoczniej potrzebowałam takiego dnia. Jeśli dzisiaj jest ostatni dzień tygodnia to z tego co wiem jutro poniedziałek czyli moment kiedy możemy wystartować od nowa. Z pozytywniejszym nastawieniem, ze zdwojoną siłą i dużym worem energii. Chciałabym wkroczyć w ten nowy tydzień całkiem inaczej, inaczej niż to było do tej pory. Oczywiście kiedy przychodziła niedziela to zawsze mówiłam sobie, że okej od jutra wprowadzę w swoje życie jakiekolwiek zmiany a nigdy jakoś tych zmian nie było. Teraz jest trochę inna sytuacja, możliwe że to przez to, że za trzy miesiące czekają mnie najważniejsze jak do tej pory egzaminy w moim życiu i musze w końcu wziąć się w garść bo czasu co raz to mniej. Chce mieć to już za sobą dlatego teraz trzeba zacisnąć pasa, zrobić jak najwięcej się da i być jak najbardziej zorganizowaną i produktywną osobą. Cieszy mnie bardzo też fakt, że muszę przeżyć jeszcze tylko ten tydzień, a później dwa tygodnie ferii zimowych. Zdaje sobie sprawę z tego, że one nie oznaczają leniuchowania i odpoczywania tylko oznaczają ciężką pracę i nadrabianie zaległości ale przynajmniej nikt nie będzie marudzić mi nad głową co zazwyczaj robią nauczyciele w szkole. Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze i że jakoś się trzymacie w tą paskudną pogodę. Ja tymczasem zmykam, zrobię może jeszcze notatki z biologii i do spania. Pamiętajcie, nie zmarnujcie jutrzejszego dnia! 

Do następnego!







4 komentarze:

  1. Madrze napisane 😘 świetny post
    Trzymam za ciebie kciuki .

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, nowy tydzień to czas na zmiany i nowe możliwości!

    www.piankaofstyle.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, ze to w końcu będzie ten poniedziałek od którego wszystko się zmieni :)

      Usuń