sobota, 18 października 2014

SWEATER WEATHER TAG ♥



Cześć wszystkim ♥

Dzisiaj przychodzę do Was z typowo jesiennym tagiem, którym jest SWEATER WEATHER TAG!!


1. Ulubiona świeczka?
W tym momencie w moim pokoju znajduję się tylko jedna świeczka, która jest o zapachu wanilii, wiec to w tym momencie jest moja ulubiona. Zawsze gdy pali się ona przez dłuższy czas, pachnie u mnie w pokoju budyniem waniliowym, który bardzo lubię.


2. Kawa, herbata czy gorąca czekolada?
Kawy nie pijam w ogólne, ponieważ nie lubię. Nie wypiję nawet takiej która jest bardzo słodka.
Zdecydowanie wolę herbatkę. Trzy najlepsze smaki, które wielbię to zwykła herbata z cytryną, malinowa i truskawkowa.

3. Jakie jest Twoje najprzyjemniejsze jesienne wspomnienie?
Zapewne jest to związane z moim dzieciństwem, Kolorowe liście, kasztany, żołędzie i wszystkie inne atuty tej pory roku.

4. Wolisz kreskę na oku czy ciemne usta?
Osobiście mam tylko jeden odcień szminki i jestem z tego powodu bardzo zła, bo od dłuższego czasu staram się przekonać do pomalowanych ust. Kreska na moim oku pojawia się bardzo rzadko, ponieważ nigdy nie mam tyle czasu, aby była ona idealna. Jednak myślę, że bardziej przemawiają do mnie ciemne usta.

5. Najlepszy zapach na jesień?
Aktualnie moim ulubionym zapachem na jesień jest euphoria Calvina Kleina. Następna perfuma, na którą będę polować to będzie light blue od Dolce Gabbana. Miałam probówkę tego zapachu i jest świetny.


6. Które jedzenie kojarzy Ci się z jesienią?
Zdecydowanie będą to słodycze. Wszystkie rodzaje. Ciastka, czekolady, cukierki, batoniki. Zawsze kiedy przychodzi jesień do mnie przychodzą również nadprogramowe kilogramy :(

7. Najlepszy sweter na jesień?
Na pewno są to swetry, które mają za duże rozmiary. Uwielbiam zanurzyć się w ciepłym sweterku, do tego ubrać zwykłe czarne leginsy i czarne workery.

           8. Kolor lakieru do paznokci, który jest niezbędny jesienią?
Jak dla mnie są to cztery kolory, które zapewne będą królować w tę porę roku na moich paznokciach.



9. Rurki czy leginsy?
Jedne i drugie uwielbiam i to zależy od tego co mam ubrane na górze.

10. Ulubiony program telewizyjny?
Top model, Mam talent, Masterchef.






Ja się już z Wami żegnam i zapraszam na mojego instagramaaska i tumblra. Tam możecie być ze mną na bieżąco!

XOXO, M ♥ 




8 komentarzy:

  1. śliczny sweterek ;)

    http://sk-artist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag <3 Też oglądam Top Model ;33
    Pozdrawiam !
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Skąd sweter który jest na zdjęciach?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałabyś nic przeciwko,jeżeli też zrobiłabym ten TAG na swoim blogu?Zawsze podobał mi się on na YouTube,ale jakoś nigdy nie pomyślałam,by zrealizować go w wersji pisemnej.Podsunęłaś mi bardzo dobry pomysł ;)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jane, że nie mam nic przeciwko. Z chęcią zobaczę go na Twoim blogu! :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń