niedziela, 5 października 2014

Hej wszystkim :) 
Dzisiaj trochę z innej beczki, a mianowicie chciałabym zaczerpnąć od Was dużo informacji na temat godnych polecenia kosmetyków. Pewnie to ja powinnam polecać Wam różne produkty, ale w tym momencie jest na odwrót. Już od dłuższego czasu poszukuję super podkładu, pudru czy nawet korektora. Nigdy jeszcze nie trafiłam na taki który byłby idealny dla mnie. Ostatnio naszła mnie ochota na to, aby wypełnić swoją kosmetyczkę, która jest wyposażona w bardzo ubogie produkty, Bardzo też chciałam przygotować dla Was film związany z moim makijażem, ale jak na razie nie mam do tego odpowiednich produktów. Nie chce na nim pokazywać kosmetyków, których bym nie poleciła, bo to nie miałoby żadnego sensu. Z chęcią poczytam wszystkie opinie na temat każdego produktu. Mam nadzieję, że mi w tym pomożecie! Liczę na Was ♥


W komentarzach lub na asku możecie mi pisać wszystkie swoje opinie. 
Chciałabym dowiedzieć się czegoś o podkładach, pudrach i korektorach :) 
Chcielibyście zobaczyć na moim blogu jakąś stylizację?;>
Z góry wszystkim dziękuję ♥

33 komentarze:

  1. jak dla mnie to nie polecam eyeliner'a, który kupiłaś. Może i Tobie podpasuje, mnie w każdym bądź razie nie przypadł do gustu i nie używam go :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie używam zbyt często eyeliner'a.

      Usuń
  2. Ja jeszcze nie zaczęłam używać kosmetyków, niestety w tej kwestii ci nie pomogę ;( Ale pozdrawiam :D !
    http://zycienieprzecietnejdziewczyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy dobiera sobie podkład, korektor i puder indywidualnie. Każda skóra jest inna, więc jedyne co Ci mogę polecić to dobierać metodą prób i błędów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę ,że masz szczotkę Tangle Teezer :D Podobno jest świetna :)

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobry jest korektor w kremie z firmy "catrice" takie małe kółeczko ;) (znajdziesz go w naturze) !! A co do podkładu to mam podobny problem bardzo ciężko znaleźć idealny podkład ja już próbowałam tylu marek, a dalej nie trafiłam na taki który pasował by do mnie perfekcyjnie. Ale dobrymi podkładami są np. Bourjois healthy mix i Revlon colorstay 24 !! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie używam tego kółeczka z catrice i on bardzo dobrze kryję, ale wydaje mi się że jest strasznie widoczny na twarzy :( niestety z podkładem jest już trochę gorzej, bo też jeszcze nie trafiłam na taki który byłby idealny dla mnie :(

      Usuń
  6. Ahhha ... i jeszcze świetny eyeliner jest z Maybelline "master precise" w pisaku . Naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jeden korektor z avony z takim aplikatorem jak błyszczyk, ale nie jest jakoś bardzo dobry :(

      Usuń
    2. Mogę ci polecić korektory z Maybelline z kolekcji "Fit me" u mnie sprawdza się idealnie ;)

      Usuń
    3. Na pewno zwrócę na nie uwagę :D

      Usuń
  7. Ja używam świetnego trzy w jednym korektoro pomadko różu. Kupiłam w Avonie. Colortrend. Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze o takim nie słyszałam :O
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  8. Ja mam zamiar skusić się na podkład z Revlonu, może u Ciebie też się sprawdzi:)

    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego, ale mam jakieś dziwne nastawienie do tej firmy :(

      Usuń
  9. Ja używam podkładu loreal true match, polecam :) Revlona też miałam i też mi odpowiadał ;)

    http://aguu-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. A może spróbujesz jednego z podkładów typu Magic, które same dostosowują się do koloru i typu skóry. Osobiście, jak już się raz na jakiś czas maluję, to używam właśnie jednego z nich i z czystym sercem mogę je polecić. U mnie na skórze wgl ich nie widać, a przeważnie większość podkładów w moim wypadku wyglądała jak maska.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie słyszałam o takich podkładach.

      Usuń
    2. Ja akurat używam teraz Magica BB Corpo, ale ten jest dość drogi. Lirene też podobno ma jakiś z tego typu w swojej kolekcji. Oh i jakbyś szukała, to często występują też pod nazwą kremów nawilżających, w sumie nie wiem czemu.
      http://allegro.pl/lirene-podklad-magic-make-up-jasny-01-i4627778671.html - tu jest np. jeden z nich :)

      Usuń
  11. Ja miałam jeden lakier z Inglota, który mnie zawiódł, więc już więcej nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat na nie nie narzeka, chociaż sa z takiej firmy, że powinny trzymac się dłużej :(
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  12. Polecam Krem BB z podkładem od Bell !! Na mojej skórze spisuje się fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam korektor i podkład seria Wake Me Up od Rimmel! <33

    http://wobecmysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład z tej serii nie spisuje się na mojej cerze, już próbowałam :)
      Pozdrawiam jeszcze raz, M ♥

      Usuń
  14. Tangle Teezer jest świetny <3 A z kosmetyków bardzo lubię korektor z essense:)
    Pozdrawiam.Roxana.

    http://roxa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Żadnych z tych kosmetyków nie korzystam.

    Zapraszam do mnie. Za każdą obserwację, komentarz czy odwiedziny bardzo dziękuję - to dla mnie ogromna motywacja. ;-)

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń