poniedziałek, 15 czerwca 2015

PIERWSZY WIELKI POWRÓT :)


Hej wszystkim! ♥

Czy ktoś z Was czekał na ten dzień kiedy w końcu się do Was odezwę? Pewnie nikt nie podniósłby ręki, a jedyną osobą, która by to zrobiła byłabym ja. Niestety nie tylko jeden powód przyczynił się do mojej nieobecności. Jednym z nich był brak czasu. To akurat mam nadzieję, że mi wybaczycie. Sami chyba dobrze wiecie i zdajecie sobie sprawę z tego, że teraz wszyscy starają się o jak najlepsze oceny, żeby świadectwo wyglądało jak najpiękniej. W moim przypadku tak właśnie było, że walczyłam o to i będę jeszcze walczyć w środę. Pewnie niektórzy z Was gdyby wiedzieli o co walczę to odpuściliby, bo skoro i tak świadectwo będzie z czerwonym paskiem to jedna ocena w tą czy w tą nie robi różnicy. Jednak ja jestem taką osobą, która czasami ma aż za duże ambicje. Mogłabym się już niczym nie przejmować, żyć wakacjami już od zeszłego piątku, a tu muszę jeszcze trochę na nie poczekać. Szczerze Wam powiem (jeśli mogę tak wgl napisać), że jeszcze nigdy nie byłam tak przemęczona nauką i ogólnie szkołą.. Muszę przyznać, że był to jeden z bardziej wyczerpujących roków szkolnych w całym moim życiu. Myślę jednak, że za półtora tygodnia będę mogła być z siebie bardzo dumna. Drugim powodem była ogólna niechęć i brak weny do napisania tutaj czegokolwiek. Dużo myślałam na temat mojego blogowania, na temat tego czy warto czy nie warto i wyciągnęłam z moich przemyśleń wiele dobrych wniosków ( przynajmniej mam taką nadzieję),
które sprawią, że z dnia na dzień będę czuła się coraz to bardziej spełnioną osobą.

Więcej chyba pisać nie muszę. Będę starała się być lepsza w tym co robię, ponieważ chciałabym aby z dnia na dzień było Was więcej i więcej i abym mogła razem z Wami dzielić się ciekawymi sprawami. Myślę, że po przeczytaniu tej krótkiej notki wybaczycie mi wszystko. Każdy jest człowiekiem i każdemu czasami należy się chwila odpoczynku.

 Do następnego, M ♥♥



5 komentarzy:

  1. super ze wróciłaś, masz ciekawe posty :)

    Zapraszam do mnie :) =KLIK=

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba twój blog, fajnie ,że wróciłaś ! <3

    lacarolinestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak chcesz się dzielić z nami ciekawymi sprawami to nie pisz w każdym poście o tym że się ciagle uczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie studia wybiera Twoja kuzynka?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne, że wróciłaś, czekam na kolejne posty.
    www.littleheartboy96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń