wtorek, 21 lipca 2015

INSTAGRAMY KTÓRE WARTO ZOBACZYĆ ♥

Hej Wam ♥

Dzisiaj mam dla Was nietypowy post. Nigdy jeszcze nie było takiego na moim blogu. 
Z racji tego, że jestem wielką fanką instagrama chciałabym pokazać Wam kilka przecudownych i interesujących kont na tym portalu społecznościowym, które warto obserwować i które sama obserwuję już od dawna. Lubię nacieszyć oko patrząc na niektóre zdjęcia więc cały czas nadal szukam instagramów, na których są inspiracyjne i piękne zdjęcia. Zdaję sobie sprawę również z tego, że każdy ma inny gust i potrzebę i nie każdemu moje propozycje mogą się podobać, ale uszanujcie to, że są to moje upodobania. 
































Na koniec polecam Wam również moje konto :)



Jeśli Wy macie ulubione konta na instagramie to możecie mi zostawić nazwy w komentarzach, a ja chętnie wszystkie przejrzę.

Całuję, M ♥



19 komentarzy:

  1. Ja instagrama nie posiadam i na razie nie planuję go zakładać :) Z tych znam tylko instagrama littlemooonster96 :)

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz od mnie :) Pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gutka ma jeszcze switnego insta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt, kiedyś ją obserwowałam ale ostatnio jakoś nie podobają mi się jej zdjęcia :)

      Usuń
  3. Najbardziej lubię nikidemar ;)) Zapraszam na recenzje filmu → klik! Udanych wakacji! ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że obserwujemy te same instagramy mniej wiecej c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do instagramów to ja głównie obserwuje moich znajomych ;p

    Nowy Post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również obserwuję znajomych, ale również lubię cały czas szukać czegoś nowego więc obserwuję również dużo instagramów osób których osobiście nie znam :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  6. masz bardzo piękny blog i zdjęcia na instagramie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa notka :)
    Bardzo ładny blog. Obserwuje :)
    princesskifashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba najbardziej z wymienionych lubię instagram littlemoonster96, ale nie ukrywam, że na innych także są fajne i inspirujące zdjęcia.
    Nigdy nie spotkałam się z takim postem na żadnych blogu, świetny pomysł!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.
    Mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak się składa, że obserwuję większość, które wymieniłaś. Ciebie też!

    mój -> @pannyannie

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kojarzę Cię z instagrama, faktycznie ;>
      Pozdrawiam i całuję, M ♥

      Usuń
  10. też obserwuję niektóre z podanych prze ciebie :)
    jak chciałaby odwiedzić mój: @charl0tte999
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na instagramie obserwuję konto Littlemooonster, Jessiki Mercedes, Maffashion, Deynn i Weroniki Załazińskiej ;)
    Poza tym polecam Ci te instagramy: j.tere, czytrynkaa, thecarolineblog, annalewandowskahpba, fikiblog, szczuurek, angxell, paulalesniak, bahmbiess, lucyblog, bllans, pani_x

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam kilka z tych instagram'ów . A ten kolorowy jest CUDNY *.*
    Zapraszam również do mnie :) http://nooordinarygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń