poniedziałek, 13 lipca 2015

MOSCHINO ♥

Hej wszystkim! ♥

W końcu mam dla Was kilka zdjęć, które całe szczęście nie były robione telefonem <jupi>
Dzisiaj miałam totalny dzień lenia, spanie do trzynastej, śniadanie o piętnastej, a później znowu mile czas spędziłam w łóżku pod kołderką. Na szczęście przyszła godzina osiemnasta i przyszedł również pomysł na szybkie ogarnięcie się i zrobienie zdjęć. Powiem Wam, że chyba muszę zainwestować w jakiś statyw do aparatu, bo czasami nie ma kto zrobić mi zdjęć i wtedy jest totalna lipa, dzisiaj moim statywem było krzesło na łóżku i pudełko na buty, no ale trzeba sobie jakoś w życiu radzić.
Jutro już mam nadzieję, że wyjdę z domu i nie będę cały dzień chodzić z bólem głow.

A jak Wam mijają wakacje? Jakie macie plany na najbliższe dni? :)





 




 TOP-hm
SPÓDNICZKA-moschino
BUTY-adidas superstar





2 komentarze:

  1. spódniczka oryginalna?

    OdpowiedzUsuń
  2. na twoim miejscu, popracowałabym odrobinkę nad pisaniem -
    nie lubie czegoś takigo w postach, ale ogólnie jest ok. zdjęcia są dobrej jakości ;)

    OdpowiedzUsuń