sobota, 19 września 2015

PRAGA #1 ♥


Cześć wszystkim! ♥

Od wtorku do wczoraj byłam na wycieczce szkolnej w stolicy naszego sąsiada, Pradze.
Udało mi się zwiedzić wiele pięknych miejsc, budynków i zobaczyć przepiękne widoki. Wszystko starałam się udokumentować na zdjęciach, żeby móc później się z Wami tym podzielić. Pogoda nam jak najbardziej dopisywała, codziennie było cieplutko i bezdeszczowo. Jedynie w czwartek kiedy wybraliśmy się na zwiedzanie nocnej Pragi niestety zaczęło padać.. Całe szczęście miałam płaszcz przeciwdeszczowy ze sobą od Gucciego (Ci co byli wiedz o co chodzi), więc udało mi się nie zmoknąć. Pomimo tego, że ze wszystkimi osobami chodziłam rok do szkoły to dopiero na tej wycieczce udało mi się niektórych poznać bliżej. Dzięki nim wyjazd będzie niezapomnianym wspomnieniem pełnym wrażeń. W dzisiejszej notce chcę Wam pokazać miasto i wiele zabytków, a na dniach postaram się zrobić kolejną notkę gdzie zobaczycie mnie i moich znajomych. Jedynie dzisiaj dołączę Wam do zdjęć krótki filmik, który udało nam się nagrać podczas naszej gry terenowej. Mam nadzieję, że post Wam się spodoba, a inny którzy są na filmiku nie będą mieli mi za złe że go udostępniłam. 

xoxo, M ♥



5 komentarzy:

  1. Paweł ma mistrza za piosenkę. 💪

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Pragę byłam tam kilka razy.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia, uwielbiam Pragę! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik jest tak samo słodki jak ty 😊

    OdpowiedzUsuń