wtorek, 22 września 2015

PRAGA #2


Hej wszystkim! ♥

Tak jak obiecałam w poprzednim poście, że pojawi się druga notka z mojego wyjazdu do Pragii tak i dzisiaj go dla Was piszę. Ostatnio w skrócie wspomniałam jak było, co robiliśmy itd, ale poruszyłam też temat gry terenowej. Pojawił się również filmik, w którym właśnie wykonywaliśmy zlecone nam zadania. Poza tym, że musieliśmy obiec pomnik trzy razy dookoła w samym rynku Pragii, zaśpiewać piosenkę również przy bardzo dużej ilości turystów i zrobić sobie zdjęcie na tle kościoła to jeszcze dodatkowo trzeba było odpowiedzieć na około dziesięć pytań związanych z zabytkami, które zwiedziliśmy. Po wielu staraniach aby wszystko wyszło perfekcyjnie podczas powrotu do domu okazało się, że nasza drużyna zwyciężyła. Niestety żadnych nagród nie było, ale sama satysfakcja z wygranej sprawiła nam dużo radości. Co do hotelu to szczerze mogę Wam powiedzieć, że jak na wycieczkę szkolną to nie było najgorzej. Warunki w pokojach były naprawdę przyzwoite jedynie jedzenie nie zachwycało no ale to jakoś dało się przeżyć.. Jeszcze raz wspomnę o tym, że Praga to piękne miasto, ale gdybym miała wybrać się tam kolejny raz to na pewno nie byłby to wyjazd na własną rękę. Z grupą zorganizowaną według mnie znacznie sprawniej pójdzie zwiedzenia, zobaczy się więcej miejsc i nie trzeba się martwić o żaden dojazd itp, ponieważ od martwienia się o to są inny ludzie. Na dzisiaj kończę, a następny post mam nadzieję, że będzie to jakieś małe DIY.
Piszcie mi w komentarzach co u Was, jak w szkole i czy już macie dużo nauki!:)

Pozdrawiam, M ♥ 











Udostępniam Wam również filmik z gry terenowej :)



 Jeśli ktoś z Was byłby zainteresowany to założyłam swoje vinted i tam będą pojawiać się wszystkie rzeczy które mam na sprzedaż także zapraszam ♥




4 komentarze:

  1. Cudne zdjęcia :) Wyjazd wygląda na udany :)
    Mój Blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. marze zeby tam pojechac ;) jak tylko moja córeczka podrosni na pewno sie tam wybierzemy http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To był jakiś obóz czy kolonie?A może wyjazd ze szkoły? Aha, czyli to ostatnie. A nagród nie było, żeby Was nie rozpieszczać. xD Satysfakcja już sama w sobie jest dobra.
    *inni, nie inny ludzie
    Dobre zdjęcia.
    Starbucks musi być. :D
    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń