sobota, 31 października 2015

Ulubieńcy października ♥


Hej wszystkim! ♥

W końcu się odważyłam i dodałam pierwszy filmik na mój kanał na youtube. 
Postanowiłam, że będę tam publikować ulubieńców miesiąca, wszystkie haule, makijaże, challenge, ponieważ mówiąc i pokazując coś wszystko jest łatwiej przekazać. 
Na blogu będą pojawiać się stylizacje, opisy mojej codzienności i może jakieś DIY także blog jak najbardziej dalej istnieje i będzie istnieć. 
Mam nadzieję, że miło przyjmiecie mój filmik i zapraszam Was do komentowania i obserwowania!

Całuję, M ♥




3 komentarze:

  1. gratulacje odwagi sama nad tym teżrozyślam, ale jeszcze nie jestem do tego przekonana -.-
    Super blog + obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulubieńcy jak najbardziej zasługują na takie miano! Filmik jest genialny, wróże Ci wielką karierę na YouTubie!
    Masz prześliczne brwi! *-*
    Zapraszam Cię też do mnie! ;) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Lecę oglądać :)
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń