niedziela, 25 października 2015

HELLO AUTUMN WEATHER ♥


Hej Wam! ♥

Dziś mam Dla Was kilka zdjęć w jesiennym klimacie. Wszystko wyszło spontanicznie i dzięki mojemu chłopakowi mogę się dzisiaj do Was odezwać. W tym momencie moje życie toczy się przede wszystkim wokół nauki..  Bardzo nie chciałam tego aby poświęcać cały mój wolny czas szkole ale najwidoczniej nie ma innego wyjścia. Jestem już w drugiej klasie liceum i nie ma przelewek ani żadnych wymówek. Każdy nauczyciel dużo wymaga a ja czasami czuję, że za chwilę się w tym wszystkim pogubię. Wiem, że muszę się uczyć do matury itd. ale czasami kiedy pomyślę sobie ile jeszcze muszę wiedzieć to chce mi się jedynie płakać. Oczywiście coraz częściej myślę o tym na jakie studia chciałabym iść, co chciałabym życiu robić ale są też takie dni gdy chciałabym o tym wszystkim zapomnieć i nie martwić się tym. Każdy z nas jednak wie, że tak się nie da i trzeba się jakoś trzymać w garści co nie jest wcale takie łatwe. Mam nadzieję, że jednak wszystko potoczy się jak najlepiej i że jakimś cudem uda mi się znaleźć czas na wiele przyjemności, które sprawią, że będę naprawdę szczęśliwą osobą. 

W komentarzach piszcie mi co u Was i czy Wasi nauczyciele tez zasypują Was masą nauki :)

Całuję, M ♥









 (koszulka-zara, spodnie-pull&bear, buty-adidas superstar)

 Najlepszym momentem wczorajszego wyjścia na zdjęcia był moment kiedy ubrałam bluzę mojego chłopaka, ponieważ jak możecie się domyślić w samej koszulce było mi baaaardzo zimno no ale czego się nie robi dla zdjęć haha :)




(bluza-diamante wear)


Na moim Tumblr'rze możecie usłyszeć krótką playliste moich ulubionych piosenek. 


5 komentarzy:

  1. jakie masz cudowne włosy <3
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! :) U mnie w szkole jest jedna wielka masakra, niedługo mam egzamin zawodowy, a za rok kolejny i maturę. Nauczyciele kładą ogromny nacisk i przez to czasem nie mogę nawet znaleźć chwili dla bloga.
    Zapraszam:
    http://vntosiak.blogspot.com/2015/10/passion.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja co prawda jestem dopiero w 1 gimnazjum, aczkolwiek uważam że także trzeba się uczyć w tej szkole :) Zależy też, do jakiego liceum poszłaś, ponieważ są wyższe poziomy, oraz niższe :) Wiem że w mocnych trzeba się uczyć, ponieważ do takiego chodził mój brat który z nerwów do matematyki (hah, na żaden inny przedmiot tak nie reagował) był w stanie rzucać książkami. Ale jest dobrze :) Życzę miłego i efektownego wkuwania :) Poza tym, masz przepiękne włosy <3 No, i oczywiście tło do zdjęć. Zauważyłam, że tegoroczna jesień jest cudowna, po prostu wspaniała :) Pozdrawiam, evelinaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne masz włosy, zazdroszcze !!;)

    OdpowiedzUsuń