poniedziałek, 29 lutego 2016

SHEIN SPRING MIX

Hej wszystkim! ♥

Długo mnie tutaj nie było. Teraz też zmotywowała mnie choroba do tego aby się do Was odezwać i zrobić coś pożytecznego w swoim życiu. Postanowiłam jakoś zabić swoją nudę bawieniem się w stylistkę. Chciałam pokombinować ze stworzeniem kilku stylizacji i powiem Wam, że to wcale nie jest takie łatwe no ale udało się. Może nie są to stroje na pokazy mody ale mam nadzieję, że niektórym z Was przypadnie coś do gustu.

Ja tymczasem spadam dalej się kurować, bo trzeba wracać do szkoły. Nie ma obijania się.
Napiszcie mi w komentarzach co u Was, chętnie z Wami popisze :)

Pod zdjęciami macie linki do wszystkich rzeczy. 













Jeśłi dotarliście do samego końca to proszę Was o klikanie w linki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz