środa, 13 stycznia 2016

OMBRE SWEATER ♥


Hej Wam ♥

Czy Wy też ostatnio nie macie na nic czasu?
Pomimo tego, że pierwszy semestr w mojej szkole skończył się jeszcze przed świętami to już od samego początku nowego wszyscy nauczyciele bardzo dużo od nas wymagają. Jako, że jestem już w drugiej klasie liceum i ilość przedmiotów jest znacznie mniejsza niż w pierwszej klasie, bo mam ich zaledwie dziewięć a z tego tak na prawdę na trzy z nich nie muszę się uczyć to i tak ciężko jest wyrobić z racji tego, że trzy kolejne to rozszerzenia do których trzeba się bardzo przykładać. Jeśli jesteście jeszcze w trakcie wyboru rozszerzeń i zacznie je tak jak ja w drugiej klasie lub jak niektórzy w połowie klasy pierwszej to pamiętajcie żeby uczyć się systematycznie i na bieżąco. Wiem, że to nie jest takie proste, ale będzie Wam to ułatwiać życie. Sama po sobie dobrze wiem, że jeśli nie skupię się na dosłownie dwóch godzinach lekcyjnych chemii to później zaległości ciągną się za mną baaardzo długo. Tak samo jeśli chodzi o nieobecności..
Niestety tak już chyba będzie aż do skończenia mojej edukacji i staram się psychicznie do tego przygotować, bo czeka mnie jeszcze dużo dużo pracy..

No ale bądźmy dobrej myśli i miejmy pozytywne nastawienie do wszystkiego!






sweterek shein (klik)

Pozdrawiam, M ♥

10 komentarzy:

  1. Sweterek śliczny *,*
    A z tą systematycznością to już nawet w gimnazjum tak jest. Kilka lekcji opuszczonych i potem już nawet nie wiadomo o co chodzi ;)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post. ♥

    __________________________
    Zapraszam: http://patrycjakarpik.blogspot.com/2016/01/stylizacje-z-instagrama.html ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny sweter

    Zapraszam do mnie :klik klik klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja aktualnie jestem w pierwszej klasie technikum. Zachorowałam teraz na świnkę, leżę już 5 dzień w łóżku. Gdyby to się stało w czasie szkoły to nie wiem kiedy bym nadrobiła te wszystkie przedmioty. ;)
    Bardzo ładny sweterek!
    Pozdrawiam

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem bardzo zajęta szkołą. Ale to już ostatni rok, całe szczęście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny sweterek, bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też w szkole jest dużo nauki.
    Pięknie wyglądasz!

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczna
    http://mojblogalexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń