niedziela, 21 września 2014

Co u mnie? ♥


Cześć Wszystkim! ♥
Nie było mnie tutaj dobre dwa tygodnie.. Pierwszy powód to taki, że nie mam laptopa jeszcze przez następny tydzień, a do siedzenia przed komputerem stacjonarnym trzeba mnie zmusić siłą. Drugim powodem jest brak czasu :( W ostatnim tygodniu byłam cztery dni na wycieczce, która była świetna, a tam nie było za bardzo dostępu do internetu. Każdego dnia po szkole staram się tylko załatwić wszystkie rzeczy związane z zadaniem lub nauką i jedynym dostępem do internetu jest telefon. Zazwyczaj sprawdzam na nim tylko facebooka, instagrama i aska.

W głowie mam milion pomysłów na posty, ale nie mam nawet kiedy się za to zabrać. Myślę, że jak odzyskam laptopa to będę odzywać się częściej i na konkretny temat. Dzisiaj chciałam Was tylko poinformować co u mnie, więc powiem Wam, że wszystko w jak najlepszym porządku. W szkole nie mam problemów, może to dlatego, ze jeszcze nie było żadnych sprawdzianów, kartkówek i odpowiedzi. Od jutra zaczyna się czas, kiedy trzeba wziąć się do pracy. Wszystkie lekcje organizacyjne dobiegły końca, a wycieczka integracyjna stała się miłym wspomnieniem. 

W tym momencie siedzę przed komputerem robiąc prezentację multimedialną, pisząc do Was ten post i oglądając zaległy odcinek ulubionego serialu :) Szykuję również dla Was DIY i ulubieńców miesiąca ♥




      Jeszcze dzisiaj o godzinie 20 wszyscy musimy kibicować naszym siatkarzom! 
Wierzę w to, że jesteśmy najlepsi!

Zaglądajcie do mnie na aska
Tam możecie być ze mną na bieżąco ♥

Pozdrawiam, M ♥

6 komentarzy:

  1. Fajny post :) Miło się czyta to, co piszesz. Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam niestety coraz mniej czasu na bloga,a wyjazd integracyjny jest dopiero przede mną :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Na dobre i na złe! Najlepszy serial medyczny <3
    I również wiem co oznacza brak czasu- mam to samo- MASAKRA ;c

    http://wobecmysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń