piątek, 2 stycznia 2015

2015 ♥

Cześć wszystkim ♥

Już najwyższa pora, żeby się do Was odezwać.. Od świąt czas bardzo szybko mi zleciał i nawet nie zdążyłam się obejrzeć, a już w kalendarzu pojawił się styczeń. W tym roku z ręką na sercu mogę przyznać, że ani trochę nie czułam tej świątecznej aury.. Nie wiem co się stało i nie mam pojęcia co jest tego przyczyną, niestety. Za to sylwester będzie wpisany do rubryki "udanych", których naprawdę było bardzo mało i mogę zliczyć je na palcach jednej ręki. 

Przyszedł do nas Nowy Rok, a z nim nowe postanowienia, marzenia i cele. Dzisiaj powstanie moja lista, w której pojawią się wszystkie sprawy jakie chciałabym, żeby się spełniły. W tym momencie sama zdaję sobie sprawę z tego, że będzie mi ciężko, ale przecież o to chodzi, żeby później mieć z tego wiele satysfakcji. Chcę aby ten rok był jeszcze lepszy niż poprzedni, chcę aby w końcu moje życie nabrało więcej kolorowych barw, bo znudziły mnie już te wszystkie ponure dni, które zawsze wyglądały tak samo, nieważne..

Jednym z postanowień jest na pewno więcej czasu, który będę poświęcać dla mojego bloga i dla Was. Chcę naprawdę poczuć się spełnioną osobą, która walczy o wszystko aby było jej jak najlepiej w życiu i mam nadzieję, że w tym roku uda mi się chociaż w pewnym stopniu osiągnąć ten cel.

Tymczasem ja już się z Wami żegnam, muszę w końcu zajrzeć do książek, żeby przetrwać te półtora tygodnia, bo już 19 stycznia zaczynam ferie zimowe, więc chciałabym aby te kilka dni w szkole były dla mnie przyjemnością, a nie męczarnią :) 

XOXO, M ♥


6 komentarzy:

  1. Powodzeniaw nauce i solidnego odpoczynku na feriach :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanych ferii ;3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również w tym roku zamierzam poświęcić się nauce i blogu :) Świetny post!

    http://melbrix-magazine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń