sobota, 2 stycznia 2016

Podsumowanie 2015: INSTAGRAMOWY MIX ♥

Cześć wszystkim!♥

Z okazji tego, że mamy już nowy rok, dla niektórych z nas oznacza to nowy start, dużo osób ma również nowe postanowienia i cele do zrealizowania w tym 2016, a więc tak samo i ja chciałabym krótko podsumować zeszły rok i przeszłość zostawić za sobą. 
Długo zastanawiałam się w jakiej formie zrobić taki podsumowujący post aż w końcu padło na instagramowy mix, czyli mieszanka zdjęć z całego roku. Na tym portalu społecznościowym jestem aktywna bardzo często, a więc z tego powodu zamieszczałam tam dużo zdjęć ze swojego życia i z ważniejszych wydarzeń które miały miejsce w 2015 roku. Mam nadzieję, że trochę taka inna forma tego typu postu Wam się spodoba. 
Oczywiście zapraszam Was na mojego instagrama, bo w tym roku na pewno będzie mnie tam dużo :)



Zdjęcia w kolażach są poukładane mniej więcej chronologicznie, więc możecie zobaczyć co po kolei działo się w moim życiu :) 


Już na sam koniec dodaję Wam najświeższe zdjęcia, które zakończyły na instagramie 2015 rok.


Pozdrawiam, M ♥

7 komentarzy:

  1. Magia! Zawsze uwielbiałam mixy z instagrama. To niby tylko zdjęcia dla mnie, osoby, której nie dotyczy to bezpośrednio. Jest w tym zawsze jednak tyle radości, że bardzo lubię je oglądać.
    Szcześliwego Nowego Roku, kochana! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takiego mixy :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku!
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super podsumowanie, zapraszam również do siebie. jestem nowa, właściwie zaczęłam od postanowień i podsumowań. Będzie mi miło gdy do mnie zajrzysz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na podsumowanie! Ja uwielbiam posty mix! Bardzo fajne zdjęcia :D Wszystkie dokładnie przejrzałam haha! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysl na posta i tego rodzaj podsumowanie. Widze na zdjeciach super kurtke i buty :) ogolnie instagram ladny. Buziaki!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super ! :) http://mojblogalexandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń