czwartek, 31 grudnia 2015

DAILY VLOG ♥


Hej Wam! ♥

Na moim kanale właśnie pojawił się pierwszy daily vlog na którego Was bardzo zapraszam. 
Właśnie dzisiaj również przed Nowym Rokiem obok przycisku subskrybuj pojawiła się liczba 100. Wiem, że w porównaniu z innymi jest to bardzo mała liczba ale jak dla mnie jest ona ogromna. Wiem również, że to dopiero początek i bardzo się cieszę z tego powodu, że tak wszystko szybko poszło i mam nadzieję, że na tych stu osobach które mnie oglądają się nie skończy.





Wam z okazji Nowego Roku życzę dużo sukcesów, abyście się spełniali w tym co robicie i aby ten 2016 rok był dla Was o wiele lepszy niż obecny. Bawcie się dzisiaj dobrze i do następnego, pa :* ♥


10 komentarzy:

  1. Świetny vlog!

    merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuje^^
    Już lecę obejrzeć filmik :*
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

    Zajrzysz? Dodasz moywacji?
    Klik- mój bog

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik ciekawy! Chętnie obejrzę następnego Twojego vloga! Fajnie też go obrobiłaś :D Zauważyłam, że w niektórych momentach nic nie mówisz muzyka leci sobie w tle przez ok. 3 sekundy a potem nagle mówisz. Uzyskałabyś dużo lepszy efekt gdybyś więcej pokazała i między mówieniem a pokazywaniem były większe przerwy. Miałabyś dłuższe vlogi :D Nie chcę też abyś odebrała ten komentarz jako hejt, bo wcale nie z takimi intencjami pisze ten komentarz. Nie jestem też dobra w tłumaczeniu, więc jeśli coś źle sformułowałam to z góry przepraszam! Ale chętnie oglądałabym dłuższe filmiki w twoim wykonaniu :)
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie musze nad tym jeszcze popracować troche ale mysle ze jak na pierwszy raz to nie jest zle :)

      Usuń
  4. Dobry początek, oby tak dalej! :)
    Mam pytanie o podkład, kiedyś pisałaś, że uzywasz bourjois healthy mix,a następnie loreal true match. ktory polecasz bardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam podkładu healthy mix tylko ten 123 z bourjois i mieszam go z true match z loreala. Uważam, że ten z loreala jest lepszy tylko ja niestety mam troche za ciemny odcień i musze go mieszać z tym jaśniejszym z bourjois, ale gdyby odcień był dobrze dobrany to raczej używałabym tylko tego z loreala :)

      Usuń
    2. dziekuje za odpowiedz :*
      a mam jeszcze pytanie, kiedyś pokazywałaś szminkę z bourjois. Warto ją kupic ? :)

      Usuń
    3. Mam tylko jedną, ale jeśli mam bym szczera to mi do gustu ona jakoś nie przypadła :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
    4. Mam tylko jedną, ale jeśli mam bym szczera to mi do gustu ona jakoś nie przypadła :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  5. Świetnie Ci to wyszło! Następnym razem może spróbuj dodać efekt zciszania dźwięku, kiedy kończy się muzyka, a zaczynasz mówić. Myślę, że wtedy przejście nie byłoby takie nagłe.
    Kurcze, bardzo chciałabym zobaczyć Cię kiedyś na mieście. Nie myśl sobie, że jestem jakąś psychofanką, bo gdyby tak było, to już dawno zaprosiłabym Cię do znajomych na facebooku (spokojnie, znalazłam przypadkiem) :D Wydajesz się być po prostu bardzo pozytywną osobą i przede wszystkim podzielasz moją pasję. Takim ludziom życzę jak najlepiej :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń