środa, 3 grudnia 2014

CHRISTMAS GIVEAWAY!




Cześć wszystkim! ♥
Jestem bardzo podekscytowana dzisiejszym postem, bo już nie mogłam się go doczekać.
Mianowicie chodzi o to, że w końcu po raz pierwszy na moim blogu organizuję świąteczny konkurs. Z okazji zbliżających się świąt musiałam coś wykombinować, aby którejś z Was podarować dodatkowo mały prezent. Myślę, że wszystkie drobiazgi są naprawdę przydatne i kupowałam je z myślą o tym co ja kupiłabym dla siebie i z czego byłabym zadowolona.
Nie chciałam wymyślać zasad konkursu i nie chciałam Wam go utrudniać więc są one bardzo proste. 

JEDYNIE CO MUSICIE ZROBIĆ TO;

1. Zaobserwować mój blog.
2. W komentarzu zostawić swojego emaila, na który będę mogła skontaktować się ze zwycięzcą + pod jaką nazwą mnie obserwujecie. 

Mam tylko nadzieję, że będziecie wobec mnie fair :)

Czas trwania konkursu to 03.12.2014-13.12.2014r

UWAGA! 
Konkurs odbędzie się tylko wtedy gdy zgłosi się do niego więcej niż 30 osób. 
Jeśli chcecie aby coś z niego wyszło możecie udostępnić link na swoim blogu, albo polecić go innym znajomym. 

POWODZENIA! :*


2 saszetki maseczki z firmy ZIAJA i 2 z firmy PERFECTA


Oliwkowy krem do rąk z firmy ORIFLAME
Kokosowy lip butter firmy NIVEA
Płyn do kąpieli w kształcie świątecznej choinki


Suchy szampon z firmy BATISE
Mała odżywka do włosów z ALTERRY 
Jedwab do włosów firmy CHI


W razie pytań po prawej stronie w ikonkach społecznościowych możecie mnie znaleźć ♥♥

4 komentarze: