niedziela, 21 grudnia 2014

HAUL 21.12.2014 ♥

Witam wszystkich w tej świątecznej aurze! ♥

Dzisiaj mam dla Was HAUL i jest to pierwszy na moim blogu. W sumie sama nie wiem czemu go robię, ale lubię czasami pooglądać co słychać w świecie mody i w sieciówkach na innych blogach, więc postanowiłam, że coś nowego przyda się również i u mnie. 




Kubek HOME&YOU ♥


Tunika MOHITO ♥



Sweterek CUBUS ♥


Szalik ZARA ♥


Szalik MOHITO ♥



Buty NIKE AIR FORCE ♥


Z góry przeprasza za jakość dzisiejszych zdjęć, ale niestety nie mogła znaleźć karty do aparatu i musiałam radzić sobie moim niezawodnym aparatem w telefonie :(

Mam nadzieję, że Wam się podoba! 
Do zobaczenia jutro lub we wtorek kochani ♥

XOXO, M ♥

10 komentarzy:

  1. Jakość na prawdę nie jest zła,a nawet według mnie bardzo dobra :)
    Piękny kubeczek !
    Wesołych świąt!
    Pozdrawiam.

    http://roxa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Tobie też życzę wesołych świąt!
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  2. Chyba buty NIKE AIR FORCE :) , niby blogerka a nawet nazwy nie umie napisać, malolata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam idealny anonimie, ale każdemu zdarza się literówka w wyrazie.
      NIE pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja prdl nie ma to jak komentować z anonima i jeszcze do kogoś pisać, ze jest małolatą jak samemu sie boi skomentować z konta Google.
    PS; Świetny post, ładne buty i każdemu sie moze zdarzyć literówka :) Pozdrawiam :)
    Klikniesz w linki w tym poście? KLIK


    OdpowiedzUsuń
  5. Ten mieniący sie sweterek jest naprawdę śliczny! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tym kubku <3 hahaha XD

    Zapraszam na konkurs, do wygrania wygląd bloga i post promujący ! --> KLIK

    OdpowiedzUsuń