poniedziałek, 8 grudnia 2014

CHRISTMAS TAG ♥


Dzisiaj mam dla Was CHRISTMAS TAG ♥
Ja już nie mogę doczekać się świąt, a Wy? :)

1. Kiedy zaczynasz przygotowanie do Bożego Narodzenia?
♥ Ja z chęcią to w listopadzie już postawiłabym na moich meblach wszystkie świąteczne ozdoby, ale z racji tego, że nie chcę, aby wszystko mi się do wigilii znudziło to ozdoby pojawiają się u mnie dopiero jakoś tydzień przed świętami.

2. Czy posiadam kalendarz adwentowy?
♥ Ku mojemu zdziwieniu w tym roku takiego nie posiadam, aczkolwiek do poprzedniego roku to była jedna z moich świątecznych tradycji. 

3. Jakie są moje ulubione filmy świąteczne?
♥ Nie jestem ograniczona do kilku filmów. Uwielbiam wszystkie, które są związane ze świętami.

4. Czy masz jakieś wesołe świąteczne wspomnienia?
♥ Chyba nie potrafię odpowiedź na to pytanie, ponieważ dla mnie każdego roku cały okres świąt jest wesołym wspomnieniem.

5. Jak wygląda u Ciebie Wigilia?
♥ Co roku mam dwie wigilie. Jedną u jednej babci, a drugą u drugiej. Zawsze o północy idę na pasterkę, a do godziny szesnastej nie mogę wytrzymać, ponieważ zawsze od rana dłuży mi się czas.

6. Co najbardziej lubisz w okresie świąt Bożego Narodzenia?
♥ Pewnie moja odpowiedź będzie brzmiała podobnie do Waszych, ale najbardziej lubię tą całą atmosferę, która przez cały dzień unosi się w powietrzu. Jest zawsze tak rodzinnie i ciepło, aż nie chce się robić nic innego jak siedzieć razem z rodziną przy jednym stole.

7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
♥ Odkąd pamiętam każdego roku u babci kiedy przychodzi czas na prezenty to zawsze ja wszystkim je rozdaje i chyba powoli moja kadencja będzie już dobiegać końca :)

8. Jakie są moje ulubione piosenki świąteczne?

9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
♥ Jeżeli chodzi o moją w pokoju to jeszcze nie wiem, bo jest dopiero robiona, więc na dniach się okaże, a ta która będzie w salonie będzie na pewno w kolorze złotym i granatowym. Jeśli chcecie się dowiedzieć jak będzie ona dokładnie wyglądać to śledźcie mnie na snapchacie lub instagramie, a tam znajdziecie jej zdjęcie.

10. Jaki jest mój ulubiony zapach świąteczny?
♥ Jak dla mnie jest to ciężkie pytanie, bo jak na razie nie jestem miłośniczką zapachowych świeczek i innych pachnidełek. 

11. Jaki kolor lampeczek lubisz najbardziej?
♥ Na choince wole zdecydowanie kolorowe, a w pokoju zwykłe białe.

12. Czy odliczasz dni do świąt?
♥ Jasne. Codziennie o tym mówię i chyba nie ma dnia, żebym o tym nie wspomniała. Tak więc jeszcze tylko 16 dni do świąt, a w tym tylko 9 dnia do szkoły!

To byłoby na tyle. Mam nadzieję, że Wam się spodobało, a już niedługo może na moim blogu pojawi się room tour! 

Pozdrawiam Was cieplutko, M ♥


13 komentarzy:

  1. Jejku, tak samo bym odpowiedziała na większość pytań, haha.

    Zawsze czekam na Twój kolejny post Marcela ♥ Świetny blog!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to bardzo!
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
    2. Zapraszam do mnie :) Dziś dodałam pierwszy wpis ♥


      www.oliviykaaxoxo.blogspot.com

      Usuń
  2. Też na święta uwielbiam piosenkę Justina Mistletoe :)

    Zapraszam do mnie :) http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No,no widzę ,że mamy podobny gust :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie mogę się już doczekać kolejnego wpisu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne pytania a jeszcze lepsze odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na post. Uwielbiam magię świąt podczas rodzinnych spotkań :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń