niedziela, 14 grudnia 2014

CHRISTMAS POST #2 ♥


Cześć kochani! ♥♥

Dzisiaj kolejny post, który będzie w połowie nawiązywał do tematyki świątecznej. 
Dostawałam ostatnio kilka pytań odnośnie tego jak mam udekorowany swój pokój, jakie dekoracje i wszystko związane z ozdobami. Tak więc dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka rzeczy, które znajdują się w moim pokoju. Jest ich malutko, ponieważ dużo drobiazgów jeszcze mi brakuje ze względu na to, że ostatnio miałam remont. Myślę, że jakoś do ferii zimowych, które będą w styczniu w moim pokoju będzie już wszystko na swoim miejscu i dopiero wtedy będę gotowa na zrobienie pełnego postu "room tour", a może nawet uda mi się zrobić jakiś krótki filmik na ten temat, jeszcze nad tym pomyślę :)

Ja już tryskam radością na myśl o tym, że jeszcze tylko pięć dni do szkoły, będę mogła już odliczać to na palcach jednej ręki. Jeszcze gdyby patrzeć na to z drugiej strony to tylko trzy dni siedzenia na lekcjach, ponieważ we wtorek mamy jakieś wyjście na wszystkich lekcjach, a w piątek są klasowe wigilie także taka myśl jest zdecydowanie lepsza :)








Wszystkich zapraszam ponownie na mojego tumblr'a , ponieważ ostatnio zaczęłam znowu dodawać nowe zdjęcia :) 

Mam nadzieję, że podoba Wam się mój skromny wystrój świąteczny. 

Buziaki ♥♥♥


12 komentarzy:

  1. Świetna jest ta choinka :)

    pozdrawiam
    edzia-photoamator.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mój pokój nadal wygląda tak samo.. :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow fantastyczny efekt końcowy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna choinka! ♥
    www.oliviykaaxoxo.blogspot.com
    Zapraszam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post! <3
    zapraszam do mnie ;) http://a-little-bit-of-magic-26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń