niedziela, 22 marca 2015

BLACK DRESS ♥

Hej wszystkim! ♥

Dzisiaj mam dla Was stylizację z elegancką, czarną sukienką. Jak dla mnie jej krój jest świetny i wygląda ona bardzo delikatnie. Niestety jestem osobą, która nie może mieć żadnych metek na ubraniach, żadnych niteczek wplecionych w materiał, ponieważ zaraz wszystko mnie gryzie.. I takim właśnie sposobem minusem tej sukienki jak dla mnie jest siateczka, która jest umieszczona na samej górze. Po chwili noszenia musiałam ja od razu ściągnąć, ponieważ nie mogłam dłużej wytrzymać. Sama jeszcze nie wiem co z nią zrobię, ale nie była ona strzałem w dziesiątkę.  








(zdjęcia z serii " jest mi zimno, muszę potańczyć" haha)

sukienka-sheinside
buty-vans

Pozdrawiam, M ♥♥

SNAPCHAT mdxbr

4 komentarze:

  1. Sukienka jest piękna, ale na zdjęciach. Na żywo nie podoba mi się wygląd tej siateczki + faktycznie bardzo gryzie :c

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia <3 Ładnie Ci w tej sukience :)
    pozdrawiam :*
    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest ta sukienka :) Pięknie w niej wyglądasz.
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/03/2603.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad u mnie <3

    OdpowiedzUsuń