niedziela, 15 marca 2015

Co nowego? ♥


Cześć wszystkim! ♥

Powiem Wam w sekrecie, że jestem w tym momencie szczęśliwą osobą, jak nigdy po prostu.. 
Pomimo natłoku wszystkich spraw, szkolnych, rodzinnych czy sercowych naprawdę jestem przepełniona ostatnimi dniami pozytywną energią. W tygodniu już nie patrzę na każdy dzień z perspektywy " o mój boże dopiero wtorek, jeszcze tyle do weekendu" tylko " jak dobrze że już wtorek, za trzy dni znowu weekend". Z takim nastawieniem tydzień za tygodniem mija mi w mgnieniu oka. Niestety jak piasek przez palce uciekają również dni wolne, ale na całe szczęście to sprawia, że coraz mniej dni do świąt, do matur i do wakacji! HURRA! Bardzo cieszy mnie fakt, że w tym i następnym roku to nie ja muszę stresować się gdy przychodzi kwiecień i maj. Tym razem dziękuję bardzo trzecioklasistom za kilka dni wolnego :) 

Tak więc kolejne pracowite dni przede mną, ale co mnie nie zabije to mnie przecież wzmocni, prawda? 

Zostawiam Was ze zdjęciami z ostatnich dni :) 





Buziaki, M ♥♥


2 komentarze:

  1. skąd ten sweter z dwóch pierwszych zdjęć? :)

    OdpowiedzUsuń