sobota, 28 marca 2015

TMI TAG ♥


Cześć wszystkim! ♥

Dzisiaj mam dla Was TMI TAG czyli To Much Information abyście jeszcze w takim małym stopniu poznali mnie samą. Zazwyczaj widziałam te tagi tylko na youtubie w formie filmików, ale z racji tego, że nie mam swojego kanału to postanowiłam zrealizować go na blogu :)

1.Co masz na sobie?
W tym momencie jest godzina 10:30, sobota, więc chyba każdy z nas jest jeszcze w piżamie. Tak więc mam na sobie szlafrok. :x 

2.Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Jestem już zakochana od około 2 lat :)

3. Czy kiedykolwiek miałaś dramatyczne zerwanie?
Nie, nigdy mi się to nie zdarzyło. 

4. Ile masz wzrostu?
171 cm 

 5. Ile ważysz?
Wolę nie chwalić się tak publicznie :)

6. Jakieś tatuaże?
Nie mam żadnego, ale w głowie mam jakieś plany na przyszłość. 

7. Jakiś piercing? 
Uszy i pępek.

8. OTP czyli ulubiona para filmowa/telewizyjna?
Nie potrafię się zdecydować, ale uwielbiam wszystkie pary z Pretty Little Liars i po obejrzeniu Ekipy z New Castle zawsze chciałam żeby Gaz był z Charlotte ale jakoś nigdy im to niestety nie wychodziło.

9. Ulubiony program (serial)? 
Pretty Little Liars, Na dobre i na złe, Ekipa z New Castle, You can dance, Ex na plaży.

10. Ulubione zespoły?
W sumie to nie mam ulubionego zespołu :) 

11. Za czym tęsknisz? 
Tęsknię za dzieciństwem i za beztroskimi chwilami, w których nie musiałam się niczym przejmować.

12. Ulubiona piosenka? 
Nie mam ulubionej piosenki, ale bardzo lubię cały album z 50 twarzy Greya:


lubię też:



13. Ile masz lat? 
Siedemnaście.

14. Znak zodiaku?
Rybki.

 15. Czego szukasz u partnera? 
Przede wszystkim tego co najważniejsze czyli ciepła, zrozumienia, zaufania, oparcia.

16. Ulubiony cytat?
"Zawsze, zawsze,zawsze wierz w siebie samą, bo jeśli Ty w siebie nie uwierzysz, to kto?" - Marilyn Monroe

 17. Ulubieni aktorzy? 
Nie mam ulubionych aktorów, ale lubię oglądać filmy z młodymi aktorami i aktorkami.

18. Ulubiony kolor?
Czarny, szary, różowy

19. Głośna muzyka czy cicha?
Zdecydowanie głośna chociaż czasami mam wrażenie jakbym miała zaraz stracić uszy zwłaszcza kiedy słucham muzyki w słuchawkach.  

20. Gdzie idziesz gdy jesteś smutna? 
Właściwie to nie mam takiego miejsca chyba, że możemy zaliczyć do tego pytania łóżko to w takim razie to jest moje miejsce.

21. Jak długo zajmuje Ci prysznic? 
Jak na kobietę to prysznic zajmuję mi bardzo mało czasu, bo wystarczy mi 10-15 minut, żeby wszystko ogarnąć.

22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano? 
Gdyby nie fakt, że potrzebuję 20 minut, żeby zebrać się z łóżka to moje szykowanie zajmowałoby mi drugie 20 minut, a tak to niestety muszę nastawiać budziki na wcześniejszą godzinę.

23. Biłaś się kiedyś z kimś?
W każdy weekend mam walkę MMA z moim chłopakiem także lepiej na mnie uważajcie :)

25. Co Ci się nie podoba u płci przeciwnej? 
To, że czasami myślą, że pozjadali wszystkie rozumy.

26. Powód dla którego zaczęłaś pisać bloga?
Chciałam się sprawdzić jak mi będzie szło, poza tym uwielbiam czytać blogi innych tak samo jak oglądać filmiki na youtube, więc mogę to również zaliczyć jako moje hobby. 

27. Czego się boisz?
Utraty bliskich osób i niespodziewanej choroby.

28. Kiedy ostatnio płakałaś?

W czwartek.

 29. Kiedy ostatnio powiedziałaś ze kogoś kochasz?
Też chyba w czwartek :) 

30. Co oznacza Twój blogowy nick?
Emandbe czyli M i B.

31. Ostatnia przeczytana książka? 
"Zacznijmy od nowa" Abbibi Glines.


32. Książka, którą aktualnie czytasz? 
"Bóg nigdy nie mruga" Reginy Brett.

33. Co ostatnio oglądałaś (serial TV)?
Ostatnio oglądałam Project Runway.

34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Rodzice, brat. 

35. Relacja między Tobą a osobą, której ostatnio wysłałaś sms?
Jestem z tą osobą w związku.

36. Ulubiona potrawa?
Ostatnio to zdecydowanie ryż z warzywami i kurczakiem.

 37. Miejsce, które chcesz odwiedzić?
Chyba raczej miejsca* haha
Tak więc chciałabym zobaczyć Londyn, Cancun , Nowy Jork, Los Angeles, Paryż, Miami i mogłabym wymieniać jeszcze w nieskończoność.

 38. Ostatnie miejsce w którym byłaś? 
Wrocław.

39. Czy ktoś Ci się teraz podoba? 
Tak.

40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Czwartek. 

41. Kiedy ostatnio ktoś Cie obraził?
Tak na poważnie to nie pamiętam.

42. Ulubiony słodki smak?
Czekolada i karmel.

43. Na jakich instrumentach grasz?
W tym momencie to chyba tylko na nerwach gram, a kiedyś uczyłam się grać na flecie poprzecznym.

44. Ulubiona część biżuterii? 
Zdecydowanie kolie i łańcuszki.

45. Sporty, które uprawiasz?
Nie uprawiam żadnych sportów.

46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Haha nie potrafię sobie tego przypomnieć, bo ja ciągle śpiewam coś pod nosem i już mi się wszystkie piosenki mylą.

49. Ulubiony tekst na podryw?
Brak.

48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu? 
Nie.

49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnym czasie?
Ostatnio to sama z sobą. 

50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Nie wiem. Pewnie ten kto chce :)

Jestem bardzo wdzięczna tym, którzy dotarli do ostatniego pytania! 

Chciałabym Was poinformować, że teraz posty nie będą już udostępniane na moim prywatnym profilu na facebooku tylko na mojej stronce, którą znajdziecie w linku poniżej. Będą tam również zamieszczać najnowsze informacje dotyczące wpisów itd :) Także zapraszam do polubienia! ♥

https://www.facebook.com/pages/emandbe/629433043854280

Pozdrawiam, M ♥♥











11 komentarzy:

  1. Mój ulubiony słodki smak to też czekolada i karmel :D Super TAG!


    Springchildern.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Flet poprzeczny to uroczy instrument :D
    Również lubię You can dance.
    Super TAG- fajnie się czegoś więcej o Tobie dowiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post!
    Uwielbiam czytać takie tagi :)
    Pozdrawiam - http://olga-dz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. 1cm w tą czy w tą to bez różnicy :*
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  5. Rzeczywiście bardzo dużo informacji :D

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. supcio tag! masz idealny wzrost!:*

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń