środa, 8 kwietnia 2015

☻☻


Cześć wszystkim! ♥

Podobno jutro ma wyjść słońce, podobno ma być ciepło, podobno ma nie padać i podobno ma być dobry dzień. Czy Wy też słyszeliście tę nowinkę? Zdecydowanie stwierdzam, że pogoda w dużym stopniu wpływa na mój humor. Z racji tego, że dzisiaj jest ponuro, moje samopoczucie również łapie przysłowiowego "dołka". Szczerze przyznam, że jestem totalnie rozbita i załamana zapowiedzianymi klasówkami w mojej szkole na najbliższy tydzień. Pociesza mnie jedynie fakt, że przynajmniej weekendy zapowiadają się dobrze. Mam nadzieję, że przetrwam wszystko bez szwanku i cała i zdrowa doczekam się kolejnych dni wolnych, których tak bardzo potrzebuję. Pewnie z resztą jak każdy z Was.. 

Tymczasem ja uciekam do lekcji i nauki, a Was zostawiam z najnowszymi zdjęciami z ostatnich dni, buziaki, M ♥♥


 (coś co ułatwia mi życie, polecam osobom mniej zorganizowanym! :))





Możecie mnie również znaleźć tu:

♥♥♥♥♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz