środa, 29 kwietnia 2015

LITTLE DIY ♥

Hej wszystkim! ♥

Dzisiaj mam dla Was małe DIY związane z case'm na iphona5s. Siedząc w szkole złapała mnie nuda i do głowy wpadł mi pomysł, który chciałam wnieść w życie. Banalny sposób na ożywienie naszego telefonu. Potrzebowałam tylko transparentnego case'a, samoprzylepnych kolorowych karteczek i tylko troszkę kreatywności. Na zdjęciach możecie zobaczyć efekty. 




Nawet nie wiecie jakie mnie szczęście spotkało! Jutro już nie mam lekcji w szkole tylko jadę na wycieczkę do zoo, super sprawa. Mam nadzieję, że będzie okazja na wiele zdjęć i że będę mogła się z Wami nimi podzielić :) 

Tymczasem, dzisiaj na promocji w Super Farm znalazłam lakiery do paznokci, które świetnie wyglądają na innym kolorze. Ja tym razem postawiłam na czerń, która idealnie połączyła się ze srebrnym odcieniem lakieru. 




Buziaki, M ♥

9 komentarzy:

  1. Fajny pomysł! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/2015/05/tag-moj-styl.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł, muszę wypróbować *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł ;3
    zapraszam :3 Miło by było gdybyś zaobserwowała lub skomentowała :) Odwdzięczam się ;*
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz śliczne paznokcie, a co do pomysłu, fajnie to wygląda. :) http://nothinghappenswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie...no średnio, za to pomysł z casem kreatywny

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze wycieczki do zoo, kochane zwierzaczki <3
    Paznokcie czarne genialne <3
    Case nawet spoko :)
    I chyba sie pisze SuperPharm...
    Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    asiek-asiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego nie można Cie zaobserwować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, ale wydaje mi się że musisz link do mojego bloga wkleić do linijki która pojawi Ci się gdy naciśniesz na swojej stronie głównej prostokąt po lewej z napisem" dodaj blog" lub "zaobserwuj". Wydaje mi się że tak będzie dobrze :)

      Usuń