środa, 15 kwietnia 2015

INSTAGRAM MIX 2 ♥



Cześć wszystkim! 

W tym momencie z chęcią sama sprawiam sobie przyjemność uśmiechając się. Mogę powiedzieć, że jestem bardzo szczęśliwą osobą. Muszę się z tego powodu cieszyć, ponieważ nie wiem kiedy może nadejść dzień małego załamania i wszystko to co piękne pryśnie jak mydlana bańka. Chciałabym aby taka odsłona mnie była ze mną zawsze. 

Życzę Wam również tego abyście odnaleźli tą lepszą stronę siebie! 

Buziaki, M ♥


ostatnio również miałam przyjemność być na super osiemnastce na której mogłam wyszaleć się za wszystkie czasy haha :)

 


WSZYSTKIE ZDJĘCIA W KOLAŻU POCHODZĄ Z MOJEGO INSTAGRAMA ♥


Możecie mi wierzyć lub nie, ale ostatnio zgarnęłam nagrodę w konkursie, który organizowała AriZona i właśnie dzisiaj kurier przywiózł mi moją nagrodę. 
Nie mam swojego ulubionego smaku, a Wy macie? Który według Was jest najlepszy? :)

Możecie mnie znaleźć również:

2 komentarze:

  1. zielona herbata + malina <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli kiedyś przyjdzie dołek to grunt mieć koło siebie bliską osobę, która da nam na nowo power.
    Foty super.

    OdpowiedzUsuń