czwartek, 23 kwietnia 2015

FOREVER


 Hej wszystkim!♥

Dzisiaj tak szybciutko wpadam tylko aby zamieścić kilka zdjęć i zaraz uciekam do łóżka spać, bo mój organizm jest już na skraju wytrzymałości. Z rana nawet nie jestem świadoma kiedy dzwonią moje budziki, jak je wyłączam aż w końcu zostaję obudzona przez tatę piętnaście minut przed wyjściem z domu. Powiem Wam, że kwiecień to jest już prawie meta ale jeszcze tyle do zrobienia zanim ją przekroczymy. Prawdę mówiąc od września trwa mój maraton naukowy i nie mogę się doczekać czerwca aż się on skończy i w końcu będę mogła odetchnąć z ulgą. Jak na razie nie ma co narzekać, trzeba zacisnąć pięści i przejść przez to. Za kilka dni na szczęście majówka i matury, więc troszkę odpocznę, a co do spania to przecież wyśpię się po śmierci :) 

Jeśli chodzi o sukienkę z frędzlami to jest ona z sheinside i powiem Wam, że zamówiłam ją tylko z myślą o wakacjach i plaży, kiedy będę mogła ją narzucić na sam strój kąpielowy. Ciężko było mi cokolwiek stworzyć, ale postawiłam tylko na zwykłe czarne szorty.

Macie jakieś plany na majówkę i cele do zrealizowania w tym roku szkolnym? 
Możecie zostawiać komentarze, a ja z chęcią wszystkie przeczytam :)

Buziaki, M ♥






SUKIENKAKLIK


1 komentarz:

  1. Masz rację, że pod kostium będzie idealna. Ja już czekam na czerwiec, chociaż też teraz czasem daję się ponieść pięknej pogodzie. Uwielbiam ten okres w roku c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń