czwartek, 17 grudnia 2015

#CHRISTMAS DIY: GOLD REINDEER ♥


Hej Wam!♥

Dzisiaj mam dla Was super proste do wykonania DIY. 
Już po raz drugi sama stworzyłam swój własny obraz, a więc zaoszczędziłam tym samym pieniążki. Za produkty na te projekty zapłaciłam na pewno mniej niż za obrazy ze sklepów, które czasami potrafią kosztować fortunę. Z racji tego, że za tydzień są święta postanowiłam zrobić coś co będzie ozdabiać mój pokój właśnie na tą okazję. Dodatkowo ostatnio będąc w Biedronce zauważyłam przesłodką naklejkę na szyby z postacią Mikołaja. Kosztowała ona niecałe cztery złote, więc postanowiłam również przyozdobić sobie tym pokój. Myślę, że już ostatnią ozdobą w tym roku są lampki choinkowe które wykorzystałam i położyłam je na szafce, na której stoi moja "plazma" haha. Zastanawiam się jeszcze nad mała choinką, którą miałam w pokoju rok temu i która wyglądała przecudownie zwłaszcza, że idealnie dopasowała się do koloru moich ścian i dodatków w pokoju.
Niżej na zdjęciach możecie zobaczyć jak wykonałam swoje świąteczne diy :)










 A Wy jak w tym roku ozdobiliście swoje pokoje? 
Mam nadzieję, że moje Wam się podobają :)

Pozdrawiam, M ♥







1 komentarz: