poniedziałek, 21 grudnia 2015

OREO W CZEKOLADZIE ♥


Hej Wam ♥

Dziś mam dla Was szybki i prosty sposób jak zrobić smaczne przekąski na imprezę, babską nockę lub nawet na szybki prezent na ostatnią chwilę. Potrzebujemy do tego jedynie ciasteczek oreo, tabliczki białej czekolady i cukierków ( najlepiej twardych) do posypki. Wykonanie tego zajęło mi może nieco ponad dziesięć minut więc nie musimy się zbyt długo z tym bawić. Niżej na zdjęciach będziecie mogli zobaczyć co po kolei robiłam, a te kroki jak sami zobaczycie są naprawdę bardzo łatwe. 


Czekoladzie robimy tak zwaną "gorącą kąpiel" i czekamy ok 3-4 minuty mieszając do momentu roztopienia się. 


Cukierek na desce musimy roztłuc tłuczkiem aby uzyskać bardzo małe kawałki.


Na koniec ciasteczka moczymy w roztopionej czekoladzie i posypujemy cukierkiem. 
Wkładamy do lodówki na 30 minut. 



Po wyciągnięciu czekolada zastygła, a ciasteczka są już gotowe do zjedzenia. 



Mam nadzieję, że taki pomysł na przekąski Wam się podoba :)


4 komentarze:

  1. Hmm pomysłowe i szybkie podoba mi się! ♥ Muszę sama wypróbowac :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł :D Mam oreo w domu, więc na pewno wypróbuję :D

    Będzie mi miło, jeśli wpadniesz i skomentujesz :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne połączenie, lecz ja jeszcze bym ostrożnie otworzyła ciastka i włożyła patyczki. A do zamrażarki czy do lodówki włożyć na stojąco, ay nikt nie miał problemu z odklejaniem ciastek od talerza czy oddzielając je.

    http://mojewlasne5minut.blogspot.com/2015/12/christmas-time-5-kuchnia-w-swieta.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo proste, a wyglądają pięknie. Ciasteczka Oreo to coś, co w każdej formie się sprawdzi :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń