czwartek, 3 grudnia 2015

HELLO DECEMBER ♥



Hej Wam! ♥

Przez dłuższy okres czasu się do Was nie odzywałam i nie pisałam co u mnie. Osobiście mogę przyznać, że strasznie mi tego brakowało i cały czas myślałam o tym aby się do Was odezwać. Pomimo tego, że w głowie pojawiały mi się co chwilę nowe pomysły na post to niestety nie mogłam się z Wami tym podzielić. Wytłumaczeniem na to wszystko jest zdecydowanie brak czasu. W tym momencie jestem przerażona tym, że nie mam czasu wolnego dla siebie, dla rodziny i bliskich, bo całą uwagę muszę skupić na szkole, na nauce i na zadaniach domowych. W ostatnim czasie zdarzyło mi się opuścić dwa dni w szkole i narobiłam sobie tyle zaległości, że do następnego tygodnia nie będę mogła o nich zapomnieć. Do tego wszystkiego trzeba przygotowywać się do sprawdzianów i kartkówek na bieżąco.. Mam nadzieję, że w ten weekend trochę odpocznę i znajdę czas na małe przyjemności. Tymczasem ja cały mój czwartkowy wieczór poświęcam dziś chemii, matematyce i językowi niemieckiemu. 

xoxo, M ♥


kurtka shein

7 komentarzy:

  1. skad buty ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kurtka. Ja też umieram już z nadmiaru nauki. Chociaż czuję się okropnie i deficyt snu daje mi się we znaki, to nie mogę tak po prostu nie iść do szkoły. Zbyt wiele bym niestety straciła. No cóż... :c

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta nauka to tragedia! Współczuję. Śliczna kurteczka. :)
    nothinghappenswith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ostatnio nie mam w ogóle czasu dla moich bliskich :) Szkoda, że mimo moich starań i tak mam kiepskie oceny :P Piękna kurteczka!
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń