sobota, 2 maja 2015

LITTLE ZOO ♥

 
Cześć wszystkim!♥

Ostatnio wspominałam Wam, że wybieram się na wycieczkę klasową do Wrocławia do ogrodu zoologicznego. Zoo połączone jest z afrykarium, w którym znajduje się również oceanarium. Pomimo tego, że po pięciu godzinach chodzenia nie wiedziałam czy następnego dnia ruszę nogami to byłam bardzo zadowolona. Zobaczyłam wiele rzadko spotykanych zwierząt i nawet udało mi się zdobyć wroga w postaci małpy.. No cóż, najwidoczniej nie przypadłam jej do gustu, ale całe szczęście, że chociaż żyrafy były zainteresowane przyjaźnią. 

Każdemu śmiało mogę polecić taką rozrywkę. Najlepiej wybrać się tam w słoneczny dzień z rodziną i oczywiście trzeba pamiętać o założeniu wygodnych butów! 
Dzisiaj jak nigdy zasypie Was dużą ilością zdjęć,ale każde jest piękne i nie mogłam sobie pozwolić na niedodanie któregoś z nich. 

Buziaki, M ♥






















 (w tym czarnym budynku znajduje się całkiem inny świat,a jeśli chcecie dowiedzieć się jaki to musicie sami odwiedzić to miejsce)

Wielkie dzięki za 100 like'ów na mojej facebook'owej stronie! ♥♥






7 komentarzy:

  1. Ale super! Jak ja dawno nie byłam w zoo *.*
    Chciałabym pojechać na taką wycieczkę :D
    super zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :) Już od dawna zbieram się, żeby odwiedzić afrykarium we Wrocławiu, ale jakoś nie było okazji. Zazdro :D

    Obserwuję, ale nie zmuszam do tego samego:
    http://l-jak-lidia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! U mnie na blogu był post ze zdjęciami z tego samego zoo, tyle, że ja byłam tam w styczniu i mam zdjęcia tylko z afrykarium, bo większość zwierząt była już schowana.
    http://jestemolkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ta małpka urocza♥

    zachęcam do wzięcia udziału w konkursie z Sheinside! do wygrania bon $50.
    www.similarose.blogspot.com/klik/
    +jeżeli masz ochotę na wspólną obserwację, zacznij i daj znać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Foto małej małpki jest najlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie słodkie zwierzaczki, szczególnie te małpki haha :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, tak dawno nie byłam w zoo :o Narobiłaś mi ochoty na taką małą wycieczkę :D ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń