czwartek, 27 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL: DIY #1 ♥


Witam wszystkich! ♥

Mam dzisiaj dla Was pierwsze DIY zeszytów do szkoły. Zaczęłam od przerabiania moich Pukka Pad'ów i użyłam do tego bloku z kartkami holograficznymi. Efekt jak najbardziej mi się podoba, ponieważ wiem, że są to moje własne zeszyty i nikt poza mną nie będzie mieć takich samych. Poza tym uwielbiam jak zeszyty są własnoręcznie robione i później starannie prowadzone. Już drugi rok z rzędu sama je robię i jeśli chcecie zobaczyć wzór z tamtego roku to kliknijcie tutaj.
 Do wykonania zeszytów potrzebowałam również kolorowe tasiemki, kolorowe karteczki z przedmiotami, pudełko po chusteczkach, z którego wykonałam podkład pod karteczki z nazwami przedmiotów,nożyczki, klej, ołówek i linijkę.










Zdjęcia są ułożone w kolejności w jakiej robiłam poszczególne rzeczy. 

Mam nadzieję, że zeszyty Wam się podobają.
Prawdopodobnie w sobotę dodam kolejny pomysł na zrobienie swoich zeszytów.
W razie gdyby ktoś z Was miał pytanie to możecie śmiało pisać na facebook'u, instagramie lub ask'u :)

Całuję, M ♥ 


4 komentarze:

  1. Ja jakoś nie mam talentu do ozdabiania zeszytów, wolę kupić z gotowymi wzorami :)

    Będzie mi miło, jeśli do mnie wpadniesz, pozdrawiam :) http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post i śliczne zdjęcia! Ja nie mam niestety talentu xd Na pewno zostanę tu na dłużej ! Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zacznij i daj znać u mnie na blogu w kom.
    Jeśli klikniesz w banner mogę się odwdzięczyć tym samym Klik- mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, również robie okładki swoich zeszytów, trochę inaczej, gdyż moje są fandomowe, ale twoje tez są super ;))

    olej-nick.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne zeszyty :)
    Zostałaś nominowana do LBA :) Więcej informacji na moim blogu: fidelisadmortemm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń