poniedziałek, 31 sierpnia 2015

BACK TO SCHOOL: DIY #2 ♥


Hej wszystkim! ♥

Dzisiaj mam dla Was drugie a zarazem ostatnie DIY z tegorocznej serii Back To School.
Tym razem moje zeszyty zostały wykonane za pomocą firanki i złotego spray'u.
Osobiście efekt podoba mi się bardzo, a co do wykonania to jest ono banalne. Zrobienie zeszytów na tip top zajęło mi około godzinki. Przy używaniu spray'u musicie najlepiej wyjść gdzieś na zewnątrz, ponieważ lepiej pobrudzić trawę czy kostkę niż panele lub dywan w domu. Ja dodatkowo użyłam jeszcze kartonu aby zabezpieczyć podłoże podczas psikania zeszytów spray'em. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że każdy z nas może mieć jedyne i niepowtarzalne zeszyty, każdy z nas może użyć innego koloru farby i innego wzoru na firance. Za produkty które potrzebowałam do tego DIY zapłaciłam coś około dwudziestu trzech złotych :)













Pozdrawiam, M ♥


8 komentarzy:

  1. Świetny pomysł ! Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie ci wyszło to DIY :)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/08/back-to-school1.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zeszyty naprawdę cudne! Podziwiam, że miałaś takie chęci! Obserwuję :)
    http://obudzona-ze-wschodem-slonca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem ci, że wyglada to tanio i niechlujnie.

    BirthofFashion883.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł zeszyty pięknie wyglądają i będą się wyróżniać na tle innych :)
    BACK TO SCHOOL http://powiazanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne diy :)

    ZAPRASZAM DO MNIE, BYŁOBY MI BARDZO MIŁO GDYBYŚ ZAJRZAŁA NA MOJEGO BLOGA ;)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałas nominowana do LBA :*
    Więcej informacji na moim blogu neveer-say-never.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Znalazłaś świetny sposób na ozdobienie zeszytów! Ja jednak w tym roku nic nie robiłam z moimi zeszytami, ale za rok postanowiłam trochę je pozmieniać! Może będę pamiętać ten pomysł :D Ps. masz bardzo ładne pismo! Pozdrawiam i zapraszam do mnie! Mój Blog!

    OdpowiedzUsuń