środa, 19 sierpnia 2015

MOJE WAKACJE W OBIEKTYWIE ♥


Cześć Wam ♥

Dzisiejsza notka będzie składać się przede wszystkim ze zdjęć, które zrobiłam podczas mojego wakacyjnego wyjazdu. Udało mi się odwiedzić nasze piękne polskie morze, które zauroczyło mnie tym razem totalnie. Spędziłam tam tydzień ale to zdecydowania za mało. Trzy dni byłam w Niechorzu, a następne cztery w Rewalu. Jedno i drugie miasteczko ma swój własny urok, który przyciąga do siebie tłumy ludzi. Udało mi się odwiedzić również Międzyzdroje, w których ruch jest ogromny. Osobiście wolę odpoczywać w mniejszych miejscowościach. Co do pogody to była idealna, niecałe trzydzieści stopni a do tego delikatny wiaterek, który sprawiał, że nie chciało się schodzić z plaży. Każdego wieczoru razem z moim chłopakiem chodziliśmy na zachód słońca lub pooglądać talenty ludzi, którzy na ulicach robili niesamowite show. Podsumowując stwierdzam, że jeszcze nie raz wrócę nad nasze polskie morze, a wyjazd uznaję za jedną z lepszych przygód w moim życiu :) 






















 To byłoby na tyle w dzisiejszym poście, xoxo M ♥

3 komentarze:

  1. Widać Twoje wakacje są cudowne! Prześliczny top w paski, zegarek też jest bardzo ładny!
    Miłej reszty wakacji Ci życzę!
    Zapraszam Cię też do mnie! http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA!
    http://salszon-lifestyle-party-love.blogspot.com/2015/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń