niedziela, 2 sierpnia 2015

NIEZAPOMNIANE SPOTKANIE ♥


Cześć wszystkim!♥

Wczoraj spełniło się jedno z moich małych marzeń. Z rana wsiadłam w pociąg i pojechałam do Wrocławia na spotkanie z Sylwią Gaczorek i DEYNN. Nie wiem czy wiecie ale są tą według mnie najlepsze osoby w polskiej blogosferze. Z Maritą moja przygoda zaczęła się już jakieś trzy lata temu, a Sylwii bloga znalazłam jakoś ponad rok temu. Niezmiernie cieszył mnie fakt, że tak wspaniałe osoby będą w mieście oddalonym tylko 40 km ode mnie. Nie zastanawiałam się długo nad tym czy pojechać czy nie, bo było to dla mnie bardzo oczywiste. Cieszę się, że natrafiła mi się tak wspaniała okazja poznania tak wspaniałych ludzi. Dziewczyny przeszły same siebie, tryskały energią, zachęcały nas jeszcze bardziej do siebie swoim uśmiechem i poświęcały nam bardzo dużo uwagi jak i czasu. Na spotkanie przyszło również wiele miłych dziewczyn, z którymi bez problemu można było porozmawiać. Wracając do Syl i DEYNN to naprawdę dziękuję im za wczoraj. Obie z nich przytuliłam, z obiema zamieniłam kilka zdań i mam nadzieję, że już niedługo będę mogła je znowu zobaczyć. Data 01.08.2015 zostanie zapamiętana jako jeden z lepszych dni w moim życiu! :)









 Całuję, M ♥♥







4 komentarze:

  1. Jejku, zazdroszczę! ^^ Spełniaj dalej swoje marzenia, jesteś dowodem na to, że warto i że można je spełnić ♥ Całuję:*
    Zapraszam do siebie:* stay-positive1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie mogłam pojechać, choć też nie miałam daleko. Oglądałam jednak na bieżąco snapa Sylwii i nawet udało mi się Ciebie zauważyć! Bardzo miły był też filmik z pozdrowieniami :>

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis, bardzo pozytywny! :) To wspaniałe, że dzięki blogowaniu można poznawać tak cudowne osoby! :)
    http://carolinekarolinakaro.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że spotkałaś swoje idolki ! Widać tegoroczne wakacje będą udane !
    Miłej resztki wakacji !
    Zapraszam Cie też do mnie ! ;) http://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń