poniedziałek, 17 sierpnia 2015

BAG FOR SCHOOL

Cześć wszystkim!♥

Dość już tego leniuchowania i wypoczywania, trzeba wrócić i zabrać się do roboty. 
Moja nieobecność była spowodowana wyjazdem rodzinnym nad morze. W dzisiejszym poście nie będę rozpisywać się na ten temat, ponieważ następną notkę zrobię ze zdjęciami właśnie z tego wyjazdu. 

Dzisiaj wpadłam na fajny pomysł aby poszukać na stronce http://www.shein.com/ plecaków i toreb do szkoły. Za dwa tygodnie startuje nowy rok szkolny i może jeszcze niektórzy z Was nie mają w co włożyć książek. Taką osobą jestem również ja, przez całe wakacje "szukam" czegoś odpowiedniego i do tej pory niestety jeszcze nie znalazłam. Jeśli możecie to poklikajcie w linki pod zdjęciami, będę bardzo wdzięczna. Tymczasem ja zmykam i powoli zaczynam myśleć o poście z serii "Back too school", chcecie taki? :) 





Dodatkowo dorzucam Wam dwie pary okularów i trampki. Rzeczy, które na pewno przydadzą się nam od września :)





Pozdrawiam, M ♥


6 komentarzy:

  1. poklikałam! Wybrałaś świetne rzeczy :)

    Zapraszam na nowy post, w którym opisuje czym dla mnie są trendy!
    Mogłabyś poświęcić mi kilka sekund na jeden klik w ostatnim poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawalisty ten plecak ze srebrnymi wstawkami! Tylko drogi trochę :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten czarny plecak z ozdóbkami :) Jeszcze nie mam nic na książki więc muszę coś skombinować :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA! : http://salszon-lifestyle-party-love.blogspot.com/2015/08/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już plecak mam kupiony, więc lepiej żebym na te torby nie patrzyła. :D

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń