sobota, 5 lipca 2014

COŚ DLA WAS♥

Cześć wszystkim :)
Już pierwszy tydzień wakacji za nami. Czas strasznie szybko leci. Wydaje mi się jakbym z miesiąc temu zaczęła gimnazjum, a już je skończyłam i kolejny etap w moim życiu pozostawiam w przeszłości. W czwartek musiałam dostarczyć oryginały dokumentów w szkole w Opolu, ponieważ TAK TAK TAK DOSTAŁAM SIĘ!!! Pomimo małej zmiany bardzo się cieszę, że od września zaczynam swoje życie w innym miejscu :) Nowi znajomi, nowe otoczenie to jest to czego od dawna potrzebowałam!

Dzisiaj przychodzę do Was z postem, który może Wam chociaż w małym stopniu pomoże, gdy dopadnie Was wakacyjna nuda. Zawsze mam z tym problem, gdy postanowię, że chce obejrzeć jakiś film to nigdy nie wiem co chciałabym zobaczyć.. Pewnie nie jeden z Was tak ma :) Niżej przedstawię Wam kilka propozycji, z których możecie skorzystać :) 

1. Wredne dziewczyny 1-2.
Film mojego dzieciństwa, potrafiłam obejrzeć go dwa razy dziennie i nigdy mi się nie nudził. Zawsze chciałam też uczęszczać do takiej amerykańskiej szkoły i chciałam się poczuć jak bohaterki tego filmu haha.

2. Dziewczyny z drużyny 1-5.
Kolejne filmy, które oglądałam w dzieciństwie i powiem Wam szczerze, że z chęcią obejrzałabym je jeszcze raz. Kiedyś marzyłam o tym, aby być taką cheerleaderką, ale w mojej okolicy nigdzie nie ma grupy, która trenuję tę dyscyplinę :(

3. Pamiętnik.
Film naprawdę wart uwagi. Przede wszystkim jest on bardziej skierowany w stronę dziewczyn, ponieważ to raczej płeć żeńską interesują filmy o miłości. Jak sama do tej pory nie trawiłam filmów miłosnych to uważam, że ten bije wszystkie na głowę. Przedstawiona jest w nim historia trudnego związku, która jednak kończy się 'szczęśliwie'. Przyznam, że nie oszczędzałam łez oglądając ten film.

4. Po prostu walcz.
Film z kategorii 'bijatyki', 'sztuki walki'. Powiem Wam, że jak na takie kategorie jest naprawdę świetny. Pokazuję ludziom jak ważna w życiu jest rodzina, przyjaciele i honor. Wart jest obejrzenia.

5. Chłopiec w pasiastej piżamie.
Przyznam, że jest to trudny film. Przedstawia on realia jakie panowały w obozach pracy, gdzie przebywali żydzi. Jeżeli ktoś z Was chce jednak dowiedzieć się jak żyli kiedyś ludzie to polecam obejrzeć film.

6. Now is good.
Kolejny film, który pokazuje bardzo istotną rzecz w życiu człowieka czyli śmiertelną chorobę. Pomimo niej można w życiu wiele osiągnąć i dokonać. Uświadamia on, że nigdy nie możemy się poddawać.

7. Pretty Little Liars
"tajemnice rosną na drzewach jak kokosy" 
Serial, który mnie pochłonął. Moja historia z nim zaczęła się dwa lata temu również w wakacje. Ze względu na nudę zaczęłam go oglądać. w dwa tygodnie nadrobiłam całe zaległości, oglądałam po pięć odcinków dziennie haha. Niestety później cierpiałam, ponieważ musiałam czekać na każdy wtorek, aby pojawił się nowy odcinek. Tak jest do dzisiejszego dnia, już nie mogę doczekać się wtorku :) Dziewczyny, z czystym sumieniem polecam Wam bardzo ten serial!

Mam nadzieję, że skorzystacie z moich rad. Jeżeli spodoba Wam się któryś z tych filmów to piszcie w komentarzach Wasze opinie. Będzie mi niezmiernie miło :) Możecie również pisać mi jakie są Wasze plany na wakacje, czy dostaliście się do wymarzonych szkół, a może chcecie się pochwalić świadectwem jakie otrzymaliście na koniec roku? Z chęcią poczytam co u Was słychać! :) 


XOXO M ♥

JEŻELI MACIE JAKIEŚ PYTANIA:
INSTAGRAM:http: http://instagram.com/emandbe/
ASK: http://ask.fm/emandbe
FACEBOOK: https://www.facebook.com/profile.php?id=100004203782127
E-MAIL: marcelina.domagala@o2.pl
TUMBLR: http://yourealwaysmysunshine.tumblr.com/
KOMENATRZE NA BLOGU :)

8 komentarzy:

  1. Wszystkie filmy jakie podałaś już daawno widziałam .. ja także co tydzień czekam na kolejny odcinek PLL
    GRATULUJE DOSTANIA SIĘ..
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zaczelam ogladac serie 13 posterunku ;)

    p.s. co powiesz na wspólną obserwację?? www.ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie tylko nie 13 posterunek haha :D no ale miłego oglądania :)

      Usuń
  3. cudowny blog :) często tu będę :)
    potato:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość z wymienionych filmów oglądałam i są godne polecenia :) Świetne tło :)

    http://scenariuszmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń