niedziela, 13 lipca 2014

XYZ

Witam Was wszystkich po dłuższej przerwie :)
Nie miałam czasu napisać postu w piątek wieczorem, a taki był plan. Wynikło to z tego, że byłam na weekend pod namiotami :) Właśnie wróciłam do domu i marzę tylko o tym, żeby się wykąpać i iść spać :)
A co do wycieczki to było świetnie. Gry, jezioro, ognisko, no wszystko wspaniale!! Mam nadzieję, że jeszcze w te wakacje taki wyjazd się odbędzie. Dodatkowo dowiedziałam się dzisiaj o następnym wypadzie *,* No po prostu wspaniale! Na razie nikomu nic nie mówię gdzie co i jak, a dowiecie się dopiero gdy wrócę :> Szykuję też dla Was post związany z ostatnimi zakupami, dokładniej chodzi o recenzje produktów, które zakupiłam :) Pojawi się jakoś w tygodniu :)







XOXO M ♥♥

Jeżeli macie jakieś pytania to: 
TUMBLR: http://yourealwaysmysunshine.tumblr.com/
E-MAIL:marcelina.domagala@o2.pl


8 komentarzy: