poniedziałek, 7 lipca 2014

Poniedziałek ♥

Witam Was kochani!
Post piszę dzisiaj z takiego względu, że jutro w południe jadę do babci na kilka dni, a tam za bardzo nie będzie chciało mi się do tego zabierać. Wczorajszy dzień był piękny. Razem z Bartkiem i jego rodziną pojechaliśmy nad jezioro. Popływaliśmy na materacu, poleżeliśmy na słońcu, więc pierwszy taki wyjazd już mam zaliczony. Dzisiaj zaś wybraliśmy się do Brzegu, ponieważ musiałam załatwić kilka spraw. Pizza, zakupy, park, 'koncert', znajomi, świetna pogoda :) Uważam, że ten dzień był bardzo udany! Mogę się też pochwalić, że w piątek obiecałam sobie, że od dzisiaj zaczynam o siebie dbać i co? I tak się stało! 6 kilometrów biegania to chyba niezły rezultat jak na pierwszy raz. Ja jestem z siebie bardzo dumna :) (musiałam spalić tę dzisiejszą pizzę). Niżej dodam Wam kilka zdjęć z dzisiejszego dnia! ♥


nasz obiadek ♥

mały eksperyment ♥


Na koniec mała niespodzianka :) Recenzja wszystkich zakupionych dzisiaj rzeczy będzie w którymś poście :) Jeżeli jesteście ciekawi jakiegoś produktu to sprawdzajcie!


Czy tylko ja nie lubię burzy? :(

XOXO M ♥

Jeśli macie pomysł na następny post to piszcie śmiało w komentarzach lub:
E-MAIL: marcelina.domagala@o2.pl

2 komentarze:

  1. Hehe ja kocham uwielbiam burzę... poza tym od tygodnia wstaje o 6 rano i biegam po około 8km ... bo mi sie nudzi .. [i chcę troche spalić kalorii ;p ] Ładną miałąś dziś bluzkę jak wychodziłaś z bck z Bartkiem ..
    Pozdrawiam xxA

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie 6km to i tak dobry wynik jak na pierwszy raz :) dzięki wielkie :*

    OdpowiedzUsuń