poniedziałek, 21 lipca 2014

HOLIDAYS ♥

Cześć wszystkim :)

Jak wiecie z poprzedniego postu byłam kilka dni w Zakopanem. Było tam tak wspaniale, że naprawdę nie miałam czasu na to, aby napisać coś na blogu. Notkę z recenzją produktów przesunę na później, ponieważ dzisiaj chciałabym opowiedzieć Wam w skrócie jak spędziłam te cztery cudowne dni. Nie sądziłam, że Zakopane i Kraków to tak wspaniałe miejsca. W piątek byłam w Krakowie, zwiedziłam Wawel, Sukiennice, Kościół Mariacki i Rynek. Byliśmy tam tylko przejazdem, bo głównym celem naszej wycieczki było Zakopane. W sobotę wyjechaliśmy kolejką na Kasprowy Wierch, po tym jak staliśmy w ponad dwugodzinnej kolejce, ale było warto. Te widoki, które tam zobaczyliśmy były nie do opisania! Polecam Wam wszystkim te miejsce jeśli kiedyś będziecie w naszej zimowej stolicy :) W niedziele odwiedziliśmy termy w Białce Tatrzańskiej.. No niezbyt udany wybór atrakcji :( Strasznie dużo ludzi, tłok, duchota i ogromne kolejki do wszystkich zjeżdżalni. Każdego wieczoru chodziliśmy sobie na Krupówki. No to jest coś niesamowitego. Jeżeli ktoś lubi długie spacery to jest to miejsce idealne dla niego! Ta atmosfera, Ci ludzie, których było multum, góralskie restauracje i wszędzie pełno osób, które tylko zachęcały swoimi talentami do obejrzenia ich występów. Wczoraj nawet przez moją głowę przeszedł pomysł skoku na bungee ;o Niestety nic z tego nie wyszło, ale obiecuję sobie, że następnym razem odważę się! Poniżej pokaże Wam kilka zdjęć z wyjazdu :)

W komentarzach możecie podsyłać mi pomysły do kolejnych postów :)

XOXO M

widok z Kasprowego Wierchu :)




5 komentarzy: