czwartek, 17 lipca 2014

wakacje♥

Cześć wszystkim!
Pogoda dopisuje więc mam nadzieje, że Wasze wakacje są jak najbardziej udane :)
Obiecywałam sobie, że w końcu napisze jakiś post, ale w tym tygodniu czas uciekał mi jak piasek przez palce.. Dzisiaj miałam poświęcić chwilkę, żeby się do Was odezwać, a dopiero teraz znalazłam odpowiedni moment :) Cały dzień mi zleciał migiem. Najpierw Opole, później przerabiałam spodnie na szorty, następnie odwiedziłam babcie, a wieczorem zaczęłam się pakować i dopiero teraz skończyłam :( Mogę Wam wszystkim powiedzieć, że jutro z samego rana jadę na kilka dni do Zakopanego. Planujemy po drodze odwiedzić Kraków, a na miejscu Kasprowy Wierch, Termy "Bania" i oczywiście każdego wieczora będziemy chodzić na Krupówki! Nigdy nie miałam okazji, aby zwiedzić Kraków i Zakopane, więc ogromnie się cieszę na ten wyjazd :) Biorę ze sobą laptopa, więc jakoś na weekend pojawi się recenzja ostatnio zakupionych produktów :) Na pewno pojawi się również jakieś zdjęcie, bo zabranie ze sobą aparatu na taką wycieczkę jest obowiązkowe!! Ja już teraz uciekam do spania, trzymajcie się cieplutko ♥
W KOMENTARZACH MOŻECIE PODAWAĆ POMYSŁY NA KOLEJNY POST! Będzie mi łatwiej :)

XOXO M ♥ ♥

No to w drogę! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz