poniedziałek, 23 lutego 2015

BLACK&WHITE ♥

Hej wszystkim ♥

Dzisiaj mam dla Was klika zdjęć w sukience, którą naprawdę mogę Wam polecić!
Jest wykonana z dobrego materiału, kolory są bardzo intensywne. Jedyny minus to jej rozmiar. Na sobie mam rozmiar M, a jest zdecydowanie za szeroka. Długość jak najbardziej mi odpowiada, a na zdjęciach zapewne tej małej wady nie widać, z którą niestety ja czuje się niekomfortowo. Na szczęście istnieją jeszcze pani krawcowe, które potrafią uporać się z takim problemem. Mam nadzieję, że już niedługo pogoda będzie dopisywać i będę mogła wyjść w niej z domku :)

Tymczasem zostawiam Was ze zdjęciami, a ja lecę do łóżka walczyć z chorobą. Trzymajcie za mnie kciuki aby mi się udało! ♥

Całuję, M ♥




SUKIENKA sheinside


12 komentarzy:

  1. Mnie sukienka średnio się podoba, ale wiadomo...istnieją różne gusta! :>

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest śliczna i świetnie ją zaprezentowałaś. Życzę powrotu do zdrowia ;)

    http://my-life-story-2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz i piękna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łączę się z Tobą w bólu, też jestem chora i siedzę w domu do końca tygodnia :( Śliczna sukienka. Nie widać, że jest zbyt szeroka :)
    bonnifacy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka <3
    Masz super bloga, fajnie go prowadzisz.
    Tak z ciekawości, jaki masz telefon ?
    Zapraszam do siebie :)
    http://przemekadamczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że nie widać jak sukienka wygląda z przodu ;-)

    OdpowiedzUsuń