czwartek, 26 lutego 2015

TRUSKAWKI W CZEKOLADZIE ♥


Cześć wszystkim! ♥

Dzisiaj mam dla Was całkiem inny post o tematyce odmiennej niż zawsze, a mianowicie po tytule można domyślić się, że będzie to szybki i prosty przepis na truskawki w czekoladzie. Walentynki już dawno za nami, ale takie słodkości można równie dobrze sprezentować komuś w formie dodatku do prezentu urodzinowego lub w formie niespodzianki dla ukochanej osoby lub osób. 

Do wykonania przepisu potrzebujemy:
♠ truskawek
♠ dowolnej czekolady bez nadzienia


Następnie kruszymy czekoladę na małe kawałki, a truskawki układamy wedle naszej wizji na dużym talerzu.



Kawałki czekolady wkładamy do szklanki i robimy jej gorącą kąpiel w garnku, w którym została zagotowana woda. Czekamy kilka minut aż czekolada rozpuści się. 


 Następnie każdą truskawkę maczamy w czekoladzie. Moja rada jest taka, aby najpierw zamoczyć jedną stronę, a dopiero później gdy ona zastygnie zamoczyć drugą, ponieważ kiedy zamoczylibyśmy całą to przykleiłaby się nam do talerza lub w moim przypadku do ręcznika papierowego, którego podłożyłam pod truskawki.


Nic więcej im nie trzeba jak odłożenie na 2-3 h do lodówki, aby czekolada zastygła. 


Przyznam szczerze, że ukradłam z talerza dwie takie truskawki i były naprawdę pyszne. Mam nadzieję, że Wy również wykorzystacie ten prostu przepis na smaczną przekąskę. 

Całuję, M ♥

4 komentarze:

  1. mmm pycha ♥ na pewno skorzystam ;D

    naataluunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, proste, a efektowne. Muszę wypróbować. Zrobię mężowi na urodziny :D
    Pozdrawiam
    Sol
    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba sama skorzystam:))
    wyglada super i smacznie

    +Zapraszam do mnie:*
    dalide.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie. Najbardziej z białą czekoladą! Ja zawsze do zastygnięcia wbijam je na wykałaczkę i do takiej "gąbki" na kiawaty, która jest sztywna. Można też nadziać je na patyczki do szaszłyków, które będą w szklance. W ten sposób nie przykleją się do papieru :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń