sobota, 7 lutego 2015

♥♥

Cześć wszystkim :) 
Pierwszy tydzień szkoły po długiej przerwie świątecznej i feriach zimowych za mną i powiem Wam szczerze, że był on naprawdę bardzo przyjemny. Żadnych sprawdzianów, więc nie trzeba było się dużo uczyć, ale.. Jest jedno "ale". Od poniedziałku już nie będzie tak super, niestety. Masa zapowiedzianych sprawdzianów, zadań, prac i oczywiście korepetycje, o których już zapomniałam przez tą bardzo długą przerwę. Mam dla Wam dzisiaj parę zdjęć, które zrobiłam w ostatnim czasie. Pokaże Wam nawet kilka z mojego wyjazdu na narty do Czech, które udało mi się szybko zrobić jeszcze podczas ferii zimowych, które moje województwo miało jako pierwsze. Tak więc u mnie nic ciekawego. Monotonność powróciła i ja osobiście czekam tylko na to, aż będzie jasno kiedy będę jechać do szkoły, bo wtedy mój humor z rana będzie o wiele wiele lepszy. + oczywiście to czego nie mogę się najbardziej doczekać to moje urodziny, które są ósmego marca tak więc prawie równy miesiąc został mi doczekania! Ja już odliczam dni :)










Całuję, M ♥♥

2 komentarze:

  1. ale super że masz urodzinki w dzień kobiet ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo się cieszę z tego powodu! :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń