czwartek, 12 lutego 2015

Spróbujmy jeszcze raz ♥

Hej wszystkim ♥

Cieszę się, że mogę się do Was odezwać w tak krótkim odstępie czasu, ale akurat tak super się złożyło, że już dziś zaczynam weekend. Muszę przez te trzy wolne dni zregenerować i przygotować siły na następny tydzień, ponieważ każdego dnia będę musiała się z czymś zmierzyć. Takie uroki liceum, ale jestem dobrej myśli, że jeszcze troszkę męki, a później długo wyczekiwane wakacje. Czyż to nie brzmi pięknie? 

Dzisiaj chciałam napisać dla Was krótką recenzję pewnej książki, którą dostałam jako prezent bożonarodzeniowy i przyznam szczerze, że jak nie czytam książek to tę pochłonęłam dosłownie w kilka dni. Byłam pozytywnie zaskoczona i nawet nie spodziewałam się, że mi się spodoba. Uwielbiam tematy, które poruszają wątek codziennego życia i codziennych problemów. Bardzo dobrze czyta mi się opowiadania młodzieżowe i na czasie.

Tytuł " Spróbujmy jeszcze raz"
Autor: Abbi Glines
A mianowicie cała książka jest oparta na tym, że młoda dziewczyna traci matkę i siostrę, a ojca nie widuje od długiego czasu, ponieważ żyje z inną kobietą. Mały wakacyjny romans z pewnym przystojniakiem sprawia, że wpada w bardzo duże kłopoty, które stara się jak najlepiej rozwiązać. Pomimo wielu przeciwności losu, historia tych dwojga ludzi kończy się bardzo dobrze. Jeśli chcecie wiedzieć jaka to wpadka przytrafiła się tym młodym kochankom koniecznie musicie zdobyć tę książkę! Polecam! ♥






Moje nowe cudeńko ♥


Czy macie jakieś ciekawe pomysły na kolejny post? Z chęcią dowiem się co lubicie czytać :)

Całuję, M ♥♥

Zapraszam do obserwowania:

11 komentarzy:

  1. O! Wiele słyszałam o tej książce i wydaje się być ciekawa. Może ją przeczytam. :)

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj kupiłam kolejną część i już nie mogę się doczekać kiedy ją przeczytam!
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  2. Zachęciłaś mnie. Chętnie kupię tą książkę. Od jakiegoś czasu szukałam czegoś podobnego. Powodzenia w przyszłym tygodniu!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję! A co do książki to dzisiaj właśnie zakupiłam kolejną część :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  3. Ale super jest to różowe ciastko(?) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to portfelik w kształcie ciastka :)
      Pozdrawiam, M ♥

      Usuń
  4. Nie słyszałam o tej książce, może kiedyś po nią sięgnę. Ja najbardziej lubię fantastykę i podróże, Kroniki Archeo, Rywalki, Skrzydła Laurel i Love, Rosie - moje top <3

    joanne-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do przeczytania! Ja wczoraj zakupiłam kolejną część :)

      Usuń
  5. Exstra portfelik. www.moja-pasja-moim-zyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. książka wydaje się świetna i bardzo intrygująca. Mam nadzieję, że uda mi się ją dorwać :)
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń